Hoeveel kindjes heb/wil je graag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lovely13, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovely13

    lovely13 Actief lid

    4 okt 2012
    140
    0
    0
    brabant...
    Ik was benieuwd hoeveel kindjes jullie hebben of willen krijgen.
    Zelf hebben we er maar één. Ik denk dat het er ook bij blijft.
    Sowieso de komende jaren..:D
     
  2. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij hebben 2 kindjes en in de toekomst zou ik nog graag een 3e kindje willen.
    Mijn man heeft altijd gezegd er graag 2 te willen maar over een 3e valt te praten. Dat is wel zijn absolute max. en ook mijn gevoelsmatige max.
    Op dit moment moet ik er nog niet aan denken, druk zat eerst zo.
    Maar goed, wie weet als ze jongste straks tussen de 2 en 3 is.
     
  3. sepherine

    sepherine Niet meer actief

    Wij hebben er 2 . Een van 2 een van 1 en derde opkomst . Binnen een paar jaar willen we mischien nog een 4de
     
  4. Fleurop

    Fleurop Fanatiek lid

    2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    2 mannetjes en daar blijft het bij. Praktische redenen wegen het zwaarst want liefde heb ik genoeg (te geven) ;) redenen om niet voor een derde te gaan:
    - kinderen kosten geld
    - ruimte in huis
    - 1 kind per ouder lijkt mij handiger
    - de drukte
     
  5. Prins03

    Prins03 Fanatiek lid

    13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Mijn man wil er graag 2.. maar ik vind het voorlopig nog wel even goed zo.. :)
     
  6. Mellbee

    Mellbee Actief lid

    28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eén zoontje en daar blijft het wat mij (en mijn man trouwens ook) bij!
     
  7. giraffe 2013

    giraffe 2013 Bekend lid

    18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij zouden er graag 2 willen.
    Maar voorlopig nog ff niet
     
  8. Andrea85

    Andrea85 Fanatiek lid

    18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Wij hebben 1 dochter en willen graag nog een tweede kindje, misschien ook een derde als het ons gegund is.
     
  9. LieveMamaTrix

    LieveMamaTrix Fanatiek lid

    12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    We hebben nu een dochtertje van bijna 5 maanden. Ik vind het heerlijk en ik ben dol op kinderen, maar voorlopig wil ik nog flink genieten van onze eerste... Ik vind het nu al bij tijd en wijlen pittig omdat het zo'n deugniet en eigenwijserd is. Laat staan als je er twee of drie om je heen hebt dartelen. Het lijkt me wel heerlijk, maar momenteel vind ik het prima zo.

    Twee kindjes zijn we het sowieso over eens. Mijn vriend wil graag een derde, misschien zelfs wel vierde, maar bij mij ligt de max echt bij drie...
    Maar de komende jaren nog maar even genieten dus van ons Thirzaatje.
     
  10. vaddie

    vaddie Fanatiek lid

    30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    We hebben nu 1 dochter. Mijn gezin is nog niet compleet dus in de toekomst komt er (even er vanuit gaand dat alles lukt) nog een tweede.
    Niet op korte termijn. Gevoelsmatig ben ik er nog niet klaar voor en ook financieel gaan wij dat niet redden.
     
  11. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik heb altijd geroepen als het kan wil ik graag 2 kindjes, maar na deze zwangerschap met een slecht werkende placenta en een zwangerschapsvergiftiging wat uiteindelijk het HELLP-syndroom is geworden waardoor mijn dochtertje met 29 weken geboren is weet ik niet of ik nog een 2e zwangerschap aandurf!
     
  12. Inge88

    Inge88 Fanatiek lid

    22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    We hebben 1 dochter, tweede op komst en een derde is niet uitgesloten. Ik denk wel pas een 3de als de jongste wat ouder is. En ik wil eerst trouwen dus mijn vriend moet aan de slag ;)

    Meer dan 3 hier echt niet. Dat meer uit praktisch oogpunt (andere auto, niet genoeg slaapkamers etc)
     
  13. Roxyroxx

    Roxyroxx Niet meer actief

    Ik heb een zoontje van bijna 5 maanden, die hopelijk binnen niet al te lange tijd (jaartje ofzo) een brusje krijgt. We willen allebei graag twee kindjes, die het liefst (als het ons gegeven is) niet veel van elkaar verschillen!
     
  14. beauty2012

    beauty2012 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    3.174
    16
    38
    Ik wil wel graag meer kinderen maar wel met leeftijdsverschil van een jaar of 2. Ik dacht zelf aan 4 kinderen... (daarmee sta ik tot nu toe in dit topic aan kop haha..)
     
  15. Onje

    Onje Niet meer actief

    Als ik heel diep in mijn hart kijk wil ik er 5 of misschien wel 6.
    Mijn man heeft er 2 uit een eerder huwelijk. En ik ben nu zwanger van onze tweede. Mijn man is 43 ik 28.
    Hij vind zichzelf te oud voor meer kinderen, + nog 4 erbij zou betekenen dat hij er 8 heeft !! Ik zou me dan rijk voelen, hij zegt ik ben geen konijn ;)
    Doet mij ontzettend veel pijn, maar het is niet anders helaas.
    Ik prijs mij rijk met straks 2 kinderen en eerlijk is eerlijk nu de 2e een meisje is denk ik dat ik mij beter neer kan leggen bij "maar" 2. Als we nog een jongen hadden gekregen had ik daar heel veel meer moeite mee gehad. Nu voelt het voor mij completer.

    En ach wie weet zeg nooit, nooit !
     
  16. Pickle

    Pickle Fanatiek lid

    7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Wij hebben twee kinderen, en zodra de omstandigheden het toelaten willen we graag een derde.
    Zelf wil ik ook nog wel een vierde, maar mijn man niet.
     
  17. Lili81

    Lili81 Fanatiek lid

    26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Wij hebben 2 kindjes en we zijn compleet!!
     
  18. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.557
    2.542
    113
    Nederland
    Wij hebben 1 dochter. Misschien over een paar jaar dat we voor een 2e gaan, maar op dit moment hoeft dst van mij nog niet. :)
     
  19. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    We hebben nu 2 kids
    Willen er nog 1 bij mits dat verantwoord is
     
  20. rennie

    rennie Actief lid

    2 aug 2011
    117
    0
    16
    we willen er graag twee, zelfs drie ... maar wegens plaatsgebrek zal het bij twee blijven :)
     

Deel Deze Pagina