Je hebt de maasplassen altijd leuk om een bezoekje aan te brengen. De sluis bij Panheel, is ook wel leuk, zeker als je aan het fietsen bent ofzo, om even langs te gaan. Daar maken de boten een 'duik' van 8 meter diepte wanneer ze er doorheen gaan. Ook leuk voor de kinderen om te zien denk ik, de bootjes die vastgeknoopt worden etc. Verder heb je het dorpje thorn - met een prachtig kapelletje 'kapel onder de linden' . -wij hebben zelf een paar jaar op de camping in Heel gestaan, met veel plezier . Indertijd was het nog een camping met activiteiten voor de hele familie (tokkelen, abseilen, quadrijden, steptochten en de gebruikelijke kinderactiviteiten) - tegenwoordig is het echt een kindercamping. Maar aangezien ik daar m'n man hebt ontmoet, ligt m'n hart toch wel een beetje in die prachtige omgeving
Toverland is inderdaad ook leuk .Wij zijn er maandag geweest. Lijkt in eerste instantie alleen leuk voor de kleintjes, maar er zijn nog best veel érg leuke attracties voor de grote. Achtbaan die echt méga hard gaat, motorachtbaan (echt stoer) soort rodelbaan. Nouja, diverse dingen voor groot én klein.
haha, daar dacht ik ook aan! Outlet, lekker shoppen. Naar valkenburg! En voor de kids ligt de valkennier in Valkenburg of de groten in. Kinderstad in Heerlen
speeltuin de kitskesberg is erg leuk, en in Echt ligt nu een nieuwe speeltuin met in het bos allemaal spullen waarmee ze zelf hutten kunnen bouwen dammen kunnen maken bij de beek ed valdeludo heet die speeltuin maar is wel meer voor de wat grotere kinderen vanaf een jaar of 5. Verder vooral shoppen in roermond. Een dagje een bootje huren op de maasplassen is ook echt heel erg leuk bij mooi weer en je hebt er geen vaarbewijs voor nodig. Watersportschool Frissen lekker de picknikmand mee en het water op!! dagje maastricht dagje naar Aken (duitsland) Naar de floriade in Venlo Toverland wandelen in nationaal natuurpark de Mijnweg
Irrland in Duitsland, bij Venlo de grens over. Klein zwitserland in Tegelen. Aardbeienland in Horst. In Weert ligt een grote speeltuin. Weet even niet hoe het heet. Pannenkoek eten in het pannenkoekenhuis bij Thorn.
valdeludo leuk met de wat oudere en wat ruigere kids! kitskensberg is een echte aanrader! Entree is 1 euro Roermond het designer outlet elke dag geopend. pannekoeken huis: 't Pannenkoekenhuis: Het pannenkoeken restaurant van Roermond thorn; mooi idillysch stadje met oa een heerlijke ijssalon en de pannekoekenbakker peewee in posterholt, ook erg in de buurt voor binnen én buitenspeelpret! vlodrop de gitstap {gitsstappermolen}, een leuke speeltuin born kasteelpark born speeltuin met diertjes enzo stein steinerbos, verijdelde speeltuin met een buitenzwembad de meinweg een leuk natuurgebied waar je ook kan speuren naar beestjes enzo irrland is best nog een end vanuit hier! Dichterbij zijn ook leuke dingen weert grote speeltuin??? je heb speelstad maar vind weert net wat ver voor zulke speeltuin.
Bedankt voor de tips! Over de outlet hoor ik inderdaad veel verhalen, dus denk dat we toch even gaan kijken .