Pijn bij het vrijen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BuffySummers, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden, eindelijk kunnen mn mannetje en ik weer vrijen (ben erg lang misselijk geweest dus geen zin er in), maar nu merk ik dat als hij naar binnen wilt dat het vreselijk pijn doet bij mij binnen. Waar kan dat aan liggen en hebben nog meer van jullie dat probleem. Ook als we eenmaal aan het vrijen zijn dan blijft het pijn doen, maar ik wil er wel van kunnen genieten. Ik hoop dat ik niet de enige ben...

2. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Heey...Zelf had ik er ook last van...En dan niet omdat ik opgezet was ofzo...Maar dat hij tegen me baarmoeder aankomt...En dat n drukkend gevoel geeft (geen pijn) als je dit heb kan je beter andere standjes gaan doen...Waar jullie je allebei prettig bij voelen...

suc6!

3. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ik heb het alleen bij bepaalde standjes. Even uitproberen wat nog wel lekker voelt en die andere dingen even laten nu!

Succes!

4. PriscillaC

30 aug 2008
    22
    0
    0
    Hoi!

Ik heb precies hetzelfde en ik had mn vraag ook gesteld aan de verloskundige hier.
    Het hoort er allemaal bij gelukkig en het is normaal.
    Leuk is het niet, maar wel fijn om te weten dat het "normaal" is.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Bedankt voor de tips meiden! Gelukkig is het idd normaal en niks om me zorgen over te maken. Ik had gisteren al minder last, dus ,miss kwam het ook wel omdat we een tijdje niet gevreeen hadden.

Deel Deze Pagina