Ik was net aan t douchen, maar omdat ik door mn BI moeilijk het uithou om te staan zit ik op een stoeltje... En ik stond net op toen ik klaar was en toen viel dr n klodder slijm op de stoel (weet t, klinkt vies ) paar cm veel, gebroken wit/wittig, het was niet zoals vloei dat is dunner en wel plakkerig soms maar deze is echt stevig van structuur en wat dikker.. Enig idee iemand? Misschien overdreven veel cervix slijm? en dikker? Of is dit de beginnende slijmprop? Ik heb bij mn eerste dit allemaal niet gehad dus...
het klinkt indd als je slijmprop. je lichaam is zich aan het voorbereiden op de bevalling. bij de 1 kan het verliezen van de slijmprop betekenen dat het snel gaat beginnen maar de ander loopt zo nog 2 weken door. je kan nu ook wat bruin/rozig bloed verliezen of wat bloederige slijm schrik daar niet van. natuurlijk wel op letten dat je niet veel bloedverlies krijgt dan moet je de vk bellen
Ik zal t even in de gaten houden... Ik mag juist nog helemaal niet gaan bevallen De kleine zit in onvolkomen stuit en ze waren nog in overleg wat dr nou mee ging gebeuren hehe. Ik hoop dat ze nog even op dr laat wachten. Maar ik zal idd het in de gaten houden of dr meer uit komt..
dan hoop ik voor je dat ze indd nog even op zich zal laten wachten haha. als ze in volkomen stuit ligt dan kan een natuurlijke bevalling als nog als het echt zou gebeuren en een spoedkeizersnee is ook snel geregeld haha
Het zou idd je slijmprop geweest kunnen zijn. Of een deel ervan. Ik verloor ook een slijmprop bij mijn eerste (ook stevig van structuur en ik had er ook bloed bij). Ik kreeg toen last van een zeurend gevoel in mijn buik. Elke keer als ik 's avond naar bed ging begon het zeurende gevoel weer. Op de derde avond zette het door en beviel ik 7,5 uur later van onze zoon. Bij onze tweede heb ik geen slijmprop verloren.
ik verloor om 15.00 smiddags me slijmprop zonder bloed ook zoals jij het beschrijft en had al vanaf 10 uur sochtends weeen en had bij de gyn 3 centimeter ontsluiting het kan ook nog wel even duren hoor
ik ben hem vorige week al verloren. Maar hier is nog steeds alles rustig op een aantal oefenween na. Maar het zegt ook niks zeggen ze over binnen welk termijn je gaat bevallen na de slijmprop. Moet nog 9 dagen tot de uitgerekende datum :d Maar mag van mij nu wel komen haha
hehe ja t zegt helaas niet veel, de prop verliezen... maar t maakt me erg nieuwsgierig ik wil graag bevallen maar moet eerst n echo gehad hebben weer om te kijken of n natuurlijke bevalling mogelijk is in mijn geval. Maar t zal vast niets zijn mn propje waarschijnlijk is mn baarmoeder gewoon al een beetje aan het verweken.. denk ik..
Wat ik van jou lees komt mij ook bekend voor. Ik heb t zelf nu al 2x gehad. maar aangezien ik nog maar 33 week ben, kan ik me niet voorstellen dat het de slijmprop is. Waarschijnlijk een overschot aan slijm t ziet er erg vies uit en t is gewoon echt een klodder T zal er wel bij horen.