kraaien als ze op de buik liggen, ervaringen gevraagd

Discussion in 'Baby en dreumes' started by jennsch, Jan 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jennsch

jennsch Actief lid

May 28, 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    sinds een week gaat onze zoon (bijna 5 maanden) heel pittig van rug naar buik... hij heeft hier de grootste lol in al heeft hij nog niet geheel door hoe hij terug moet draaien. de schone taak aan mama om heen en weer te blijven lopen hem weer terug te draaien.

nu is het zo dat sinds dien hij dit kan hij gilletjes geeft als hij op zijn buik ligt. in het begin dacht ik dat hij een paniekerig kraaitje was, maar als ik hem terug draai is er toch echt niets aan de hand. maar hij blijft dit wel doen.

ml en ik hebben echt onze bedenkingen of het nou gilletjes van blijheid of van ongeluk zijn... of dat hij gewoon zijn stemmetje aan het ontdekken is.

iemand hier ervaring mee??

2. M89

M89 Bekend lid

Jan 12, 2013
    684
    20
    18
    Mijn zoontje kraait van plezier als hij op zijn buik ligt. Als hij het niet meer leuk vindt gaat het wel heel duidelijk over naar jammeren en dan leg ik hem terug op zijn rug.

Als ik tegenover hem ga liggen moet hij vaak echt lachen, misschien eens proberen?

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoi!
    wat goed van je zoontje! gefeliciteerd met deze mijlpaal!:D

Hier een dochter van 5 maand. Ze kan al een maand van buik naar rug rollen, erg handig nu ze aan het "stunten" is met rug->buik:D Ook zij kraait van plezier, maar als het niet lukt of ze is moe van haar gymnastische oefeningen, dan begint ze te jammeren.
    In het begin dat ze goed op haar buik kon liggen, incl. hoofdje omhoog, vond ze het ook niet altijd meer leuk na paar minuten. Is ook kwestie van wennen. Nu houd ze het steeds beter vol.
    Ze rolt zich nu een ongeluk onder haar babygym, echt lachwekkend hoe ze bezig is!

Geniet er van, nog even, dan heeft hij minder hulp nodig.

Share This Page