vorige week maandag ben ik een paar dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat ik door diarree en door overgeven was uitgedroogd.... na een paar dagen infuus is mijn vocht weer aangevuld, tevens bloedgeprikt en der kwam iets uit met een te hardwerkende schildklier... maar daar wordt in mei verder weer voor bloedgeprikt... nu heb ik zetpillen gekregen om niet meer over te geven en ondanks het draaierige misselijke gevoel geef ik niet meer over... maar ik ben nu nog steeds doodmoe, kan de trap niet eens normaal op, douchen doe ik op mn knieen. ben uitgeput en de dagen op de bank vliegen voorbij maar uitgeruster me voelen ho maar als ik ga staan gaat het draaien in mn hoofd en word ik duizelig vrijdag ga ik weer naar ziekenhuis terug word gek van feit dat ik me zo futloos blijf voelen... hoort dit nog bij het uitdrogen van vorige week??? moet ik echt de tijd hiervoor nemen zo lang???
Als je al zo lang slecht kan eten en dan ook nog bezig bent een mensje te maken, reken maar dat je dan door je reserves heengaat. Nog los van het uitdrogen en de zwangerschapsvermoeidheid. Ik heb het gehad tot 14 weken de misselijkheid en merkte ook dat ik op een gegeven moment nog geen 5 minuten rechtop kon zitten. Lag alleen maar op de bank. Toen ik eindelijk weer ging eten krabbelde ik langzaam op. Maar kon dus ook bijna niet douchen. Moest alles in stappen doen want dan moest ik weer zitten/liggen. Denk dus dat het alkes bij elkaar je wel slap maakt ja.
dankjewel voor je reactie, ik ga dan toch maar stoppen met me verzetten... morgen naar zkh en dan hoor ik wel weer verder... maandag moet ik naar de bedrijfarts maar ik heb al aangegeven dat ik echt niet zo'n stuk kan lopen van de auto naar het pand 15min waar ze zit, ik ben al moe als ik naar boven moet lopen dus morgen hoor ik wat het word misschien wel een belafspraak, al wilde ze me wel heel graag zien pfff was benieuwd of er meer mensen last van hadden
Ja hoort er wel bij idd, helaas. Je lichaam is aan het herstellen en tegelijk een baby aan het maken. Daarnaast is misselijk zijn uitputtend en heb je medicatie die waarschijnlijk ook een beetje duf maakt (de meeste anit-emetica maken duf namelijk). Kun je nu weer wel normaal eten en drinken? sterkte!
ja ik moet wekker zetten om uur een cracker of beschuit en om half uur beker sap mn maag draait nog wel alle kanten op en als ik ga staan word ik licht in mn hoofd
Ik denk ook dat je door je reserves bent. Je kindje krijgt als eerste de juiste voedingsstoffen en daarna jijzelf pas. Dus als jij nu weer wat zou moeten aansterken dan gaat eerst alles naar je kindje. Die pakt wat hij pakken kan. Het opbouwen van die reserves gaat daarom ook langzamer.