baby op je arm meenemen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door manda, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

In principe kun je niet ziek worden van een beetje wind en kou. Daar zijn virusjes voor nodig. :)
    Ik denk dat het toevallig was. Beterschap!

2. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Dank je :) Heb haar net nog even getemperatuurd en het was nu gelukkig 36.8

3. Maia

Maia Niet meer actief

met die leeftijd deed ik het niet maar toen was het ook hartje winter met veel gladheid, maar sowieso. Ze ging dan als ik geen zin had in wagen in de draagdoek.

maar tegenwoordig wel. heb ik geen zin om een karretje te pakken en heb ik snel 1 ding nodig gaat ze gewoon op de arm mee, loslopen mag ook maar niet altijd als ik haast heb.

en ja het is zwaar. Ik vond het al zwaar toen ze 4 kilo woog bij geboorte en inmiddels is dat verdrievoudigd dus tja... goed voor de armspieren ;)

4. misa

misa Niet meer actief

Misschien was het gewoon warm buiten en lichaamscontact maakt ook warm. Wie weet had het daar wat mee te maken. :)

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Jayden vindt het super, kan dan lekker om zich heen kijken.
    Hij is nu bijna 10kg dus ik heb inmiddels getrainde armen gekregen hahaha.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    38,1 is nog geen koorts hoor, dat is pas boven de 38,5 maar fijn dat je kindje nu weer normaal is van temperatuur. Ik heb mn kindje nooit in foetus houding gedragen, vanaf de eerste week rechtop, buik tegen buik.
    Hier was ze 6 weken in een rekbare draagdoek, nu draag ik haar in een geweven draagdoek. Ze is al ruim 8 kilo en 68 cm en heb ze vandaag weer eens op mn rug gedragen, eerst vond ze dat wat eng maar nu heeft ze genoten. Opties genoeg dus!

7. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ow suusjeuh wat ziet dat er heerlijk uit. Heb er soms zo`n spijt van dat ik niet vanaf het begin een draagdoek heb gekocht. Denk dat mijn dochtertje het heerlijk had gevonden. Ik ben nog een beetje aan het rond snuffelen.

Betreft koorts, haar temperatuur schommelt een beetje. Gisteravond laat was het 36,8 vanmorgen weer 37,3 en op de creche 37,7. Het is geen koorts gelukkig, maar merk dat ze niet helemaal lekker in haar vel zit. Ben lekker eerder naar huis gegaan. Was vanmorgen toch weer akelig vroeg (kwart voor 4 hih)

8. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Vandaag nog met mijn kind op mijn arm een brief gepost :p
    Aan de overkant van de straat hihi ;)

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb dat laatst voor het eerst gedaan. Met een bewegelijke grote knul van 10 maanden en 10 kilo op de arm.

In de action twee grote opbergbaken even snel halen.

Nou ik heb het geweten.

Super last van mijn schouder nu.

Maar goed, vandaag ook toch weer even snel gedaan. Alleen kon hij daar even kruipen.

Met een baby van 3 maanden nog nooit gedaan.

10. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Vind het zelf ook niet echt een aanrader ;) Erg vermoeiend voor de armen en niet comfortabel voor mijn dochtertje :)

11. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Nee joh, dat mag heus wel, maar ik zou het zelf niet fijn vinden. Ik knoopte haar dan in de draagdoek, wij woonden ook in een bovenwoning. Ik weet hoe irritant het is met die wagen ;) Maar op m'n arm boodschappen doen lijkt me niet helemaal handig ook...

12. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Lang Leve de draagdoek:D

13. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Toevallig gister,
    we waren in het bos ff een stukje lopen en Lara lag in de wagenbak....fles gegeven en daarna krijsen in de wagenbak, haar eruit gehaald en op de arm genomen en ze vondt het geweldig zo leuk om te zien.......ze keek echt om haar heen en brabbelen, ze was heel rustig. denk dat ze de bak zat is maar ze is pas 10 weekjes.

Deel Deze Pagina