baby op kamer en wekker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kristientje, 4 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Dit doe ik ook. Al slaapt de kleine niet bij ons op de kamer, ik hoef smorgens om 4 uur niet 10x die rot wekker te horen. Dus als die afgaat en niet wakker reageerd of em uit zet en doorslaapt geef ik em gewoon een zet en zorg ik dat die gelijk zijn bed uit gaat.

2. Lisann

Lisann Actief lid

18 apr 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh zo bedoelde ik het ook niet hoor, maar ik denk dat het wel enigzins kan schelen als je een doorslaper hebt om het direct op deze manier te proberen.. Ik begrijp dat het niet bij ieder kind hetzelfde werkt!

3. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Ons zoontje wordt wel wakker van de wekker... Wij hebben ook een lichte slaper. Na de geboorte sliep hij nog heel diep, konden we alles doen en deden we ook alles, maar naarmate hij een beetje ouder werd ging dat gewoon voorbij en wordt hij wakker van geluiden... Zeker als hij op dat moment niet diep slaapt.

Ik zou ook het gebruik van de wekker tot een minimum beperken en niet gaan snoozen. Maar misschien hebben jullie en diepe slaper en valt het bij jullie kindje wel mee, je weet het niet!

En anders, als je kindje er eenmaal is, zul je denk ik merken dat je man dan ineens toch maar zijn bed uitgaat na de eerste keer dat de wekker gaat. :p Slapen met een huilend kindje is ook niets. ;)

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.472
    113
    Sinds de kids geboren zijn hebben wij al geen wekker meer nodig gehad. Vorige week voor het eerst in 8 jaar ons een keer verslapen, dat kan dus ook nog.;)

5. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij sliep mijn dochter gewoon door de wekker heen. Ik zou het eerst eens gewoon proberen, je kunt het altijd nog weer veranderen.

Sowieso wel een tip, laat je kindje wennen aan geluiden in huis. In het begin heb ik veel te zacht gedaan in huis en nu durf ik af en toe niet eens de trap op(die kraakt hier verschrikkelijk). Blijf gewoon boven stofzuigen, de was boven ophangen ed.
    Natuurlijk zal het niet bij elk kind werken, maar ik heb er nu achteraf gezien wel spijt van dat ik in het begin zo voorzichtig ben geweest.

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.306
    23.446
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja idd helemaal mee eens! Heb echt ene hekel aan die opmerking dat ze er wel aan wennen. :)

7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.306
    23.446
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dat maakte hier niet uit hoor. Dafne werd overal wakker van, met overprikkeldheid als gevolg. Met als gevolg daarvan veeeeeel huilen en nog slechter slapen. Dus ik zal nooit tegen iemand zeggen dat je ze maar moet laten wennen aan geluiden. Is echt per kind verschillend.

Deel Deze Pagina