Baby acht maanden WIE oh wie heeft de tip??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by tweemeisjes, Aug 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Dames!

ik wil echt even mijn verhaal bij jullie komen doen en heb echt een tip nodig.

Onze baby van acht maanden slaapt hazenslaapjes.
    In de ochtend slaapt ze een half uur, in de middag een uur, of andersom!
    Maar nu komt het, na de fles van 20.00 uur (200 nutrilon 2) slaapt ze niet!!! Ze krijst werkelijk waar de longen uit haar lijfje.
    We hebben haar toen een kwartier laten krijsen, maar dat lukt me niet! bah! Ze had een oorontsteking en nu is er medisch niets meer aan de hand. Ik word er gek van! Nu is het dus zo dat ze zich in de BOX in slaap krijgt, maar das dus verschillend wanneer ze in slaapt valt. Het kan om 22.00 uur zijn of om 23.00 uur! dit is echt niet leuk voor haar dat prikkelen.

Laatst werd ze in de nacht rond één uur wakker en heeft tot half 4 wakker gelegen.

Nu wil ik HEEL graag weten wat ik kan/moet doen!! Iemand een tip?

Echt ik ben zelf ook kei moe, we hebben haar laatst een nachtje bij oma laten logeren omdat ik er finaal doorheen zat. Was gewoon moe van al dat gesleep.

2. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,009
    0
    0
    Rond die leeftijd was mijn zoontje ineens ook weer veel wakker 's nachts. Soms zelfs gewoon honger en dus weer een fles gegeven ( terwijl hij dat al lang niet meer kreeg). Verder vond ik het ook vervelend dat hij wakker was en ik dus ook. Was hier niet altijd krijsen, maar ook wel babbelen en dus heb ik toen besloten de babyfoon 's nachts op "mute" te zetten. Kan ik e.e.a. wel zien aan uitslaan van babyfoon en als hij echt huilt dan hoor ik hem ook wel... ( kamer is niet te ver bij de onze vandaan)

Van kleins af aan ging hij 's avonds met laatste fles direct naar bed en was hij niet meer beneden. Ik wilde juist voorkomen dat hij dan nog geprikkeld werd. Sorry, tips heb ik verder niet.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

jeetje wat vervelend en vooral vermoeiend voor jullie allebei, dit is echt de tandjes leeftijd he? zou het dat kunnen zijn? die hazenslaapjes ken ik wel, dat doet mijn meisje ook maar in de nacht slaapt ze goed tot nu toe.
    heeft je kindje eerder wel goed geslapen 's nachts? of komt dit compleet uit het niets?
    veel sterkte, ik weet hoe vermoeiend het kan zijn, die nachten.

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,042
    1,860
    113
    Provincie Groningen
    onze dochter heeft dit 2 weken geleden gehad.
    Ze gaat rond 19u op bed. En ik heb wel eens nachten gehad dat ik 11x naar haar toe moest.
    Het heeft 5 dagen geduurd, afgelopen week werd ze 2x per nacht wakker. Maar na het geven van haar speen sliep ze weer in. Nu heeft ze weer 3 dagen geslapen zonder wakker worden.

Share This Page