voedingskussen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ikke1990, 10 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Dag dames,

Inmiddels al weer 16 weken zwanger. Wat gaat de tijd hard!
    Ik ben opzoek naar een goede voedingskussen om mee in bed te liggen aangezien ik nu al (door achterliggende reden al heel vroeg) bekkeninstabiliteit heb waarvoor ik bij een speciaal bekken therapeut loop. Ik merk dat ik nu al last krijg met het vinden naar hoe ik het lekkerste lig en op advies opzoek naar een voedingskussen. Maar aangezien dit mijn eerste zwangerschap is weet ik niet waar ik op moet letten en ik heb geen idee welke lekker ligt. Hebben jullie tips of adviezen?!

2. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik vind kussens met van die balletjes erin het lekkerst, omdat die makkelijk te vormen is. Ik denk dat het merk niet zo heel veel uitmaakt. Zelf heb ik Comfy Big van Delta Baby.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vond die met balletjes juist te hard om mee te slapen. Heb er gewoon 1 met "speelgoedbeer-vulling" :D

4. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Hier een van doomoo maar moet zeggen dat ik hem in nacht vaak uit bed zwiep omdat ik ermee in de knoop lig

5. Melaniemv3

Melaniemv3 Actief lid

12 mei 2012
    226
    0
    16
    Heb hier een met bolletjes. Die kan ik vormen en dan tegen de pijnlijke plek drukken. Moet zeggen nu ik een nieuw matras heb, heb ik 50% minder last van mijn bekken dan bij de vorige zwangerschappen.

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Een gewoon kussentje kan toch ook? Ik vind voedingskussens ondingen, heb gewoon een 'bankkussentje' gebruikt om tussen m'n knieën te doen met slapen. Dat hielp net zo goed.

8. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Mijn voorkeur gaat uit naar een wat hardere kussen. Niet te zacht maar ook niet te hard. Wel wat steviger. Welke voorkeuren geven jullie dan?

9. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Het gaat niet alleen om, een kussen tussen mijn benen. Ik heb spierproblemen en al bekkeninstabiliteit. Ik wil graag een kussen die op meerdere punten steunt. O.a. mijn nek, rug enz. Zodoende oom het adies voor een voedingskussen.

10. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    ik heb die van de trekpleister van Bambino. Maar eerlijk, meer omdat ik die van de prenetal en babywinkel te duur vond.
    Prima voor tussen mijn benen, maar krijg hem niet onder mijn buik.
    Wel heerlijk tussen mijn benen en achter mijn rug of om tegenaan te liggen.
    Kost € 15 incl. hoes. maar hebben ze niet altijd

11. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ik had die van delta baby met de balletjes. Weinig mee geslapen, maar als voedingskussen wel veel gebruikt. Ik zou met lichamelijke klachten wel een beetje inlezen op houdingen met borstvoeding als je dat wil geven. Ondanks het voedingskussen zat ik niet altijd relaxt en dan duurt een voeding best lang...

Deel Deze Pagina