Wij moesten in 1e instantie met 2 baby's straks op 1 slaapkamer. Even passen, schuiven en meten en het zou passen. Nu gelukkig een tijdelijke andere woning gekregen en vanuit daar op zoek naar iets groters. Wat tips... De meeste zijn al genoemd: -.Heb je geen inbouwkast ergens in huis waar je evt. je eigen kleding in kan doen? - co sleeper - hangend wiegje. Kan je bevestigen aan het plafond en op die manier dus boven het voeteind van je bed. - wieltjes onder het ledikantje maken. Zo kan je deze gewoon verplaatsen. - ledikant met commode in 1, zit een uitklap plank op. Ook hebben deze 4 lades waar je kleding in kwijt kan of iets anders.. - hemnes ladekast als commode. Zitten grote lades in. Kan je eventueel in de woonkamer plaatsen. - in het uiterste geval eigen kleding in curver boxen onder het bed. Dan kan de kledingkast uit de slaapkamer. Gefeliciteerd met de zwangerschap!
Wij hadden het bedje bij ons aangeschoven en verder alleen een commode, meer heb je voor zo'n kleintje niet nodig in de slaapkamer. Later nog een tijd in een 2kamerappartement gewoond en toen hebben we onze slaapkamer afgestaan en zelf een slaapbank in de woonkamer gezet maar met een kind van max. 1,5 is dat nergens voor nodig.
Ik heb de commode echt nooit gebruikt... Maar goed ik ben ook niet al te groot en het schuin verschonen vond ik echt heeeeeel onhandig.... Hier altijd gewoon op de bank verschoond, biet op de grond oid hoor... Het enige waarvoor ik de commode handig vind is de ruimte voor de kleren e.d
Ik zou niet zonder commode willen of kunnen, maar nood breekt wet. Maar bij keuzes maken zou ik zowieso voor een commode gaan.
Een commode speciaal voor kleding opbergen hoeven we niet, want we hebben nog een grote inbouwkast vrij. En besef me nu pas dat een commode op de slaapkamer niet eens kan.. Want als manlief vroeg moet werken en baby snachts verschoont moet, dan zou het licht in de slaapkamer aan moeten en word manlief wakker. In de woonkamer dus. We gaan ons morgen alvast orientieren in de Ikea (yeah hihi)