Baby op komst, katten en slaapkamers

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liesjuh1977, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    #41 Ickuzz, 5 mei 2013
    Laatst bewerkt: 5 mei 2013

zooooo dat meen je niet!!!
    Ik heb er 2, no way dat die weg gaan.. Ook al heeft mn schoonmoeder gezegd dat ze wegens allergie haar kat heeft weggedaan.. De mijne blijven, & als t kindje geboren is en allergisch is, zoeken we daar wel n oplossing voor..

Ik zou poes gewoon terug halen als ik jou was..
    Wij hebben onze 2 poezen gewoon op de slaapkamer, kunnen niet samen met de hond als ze alleen zijn.. Hond Layka ziet hen als prooi en valt aan, of jaagt op.. Dus 's nachts alles lekker op de slaapkamer.. :)

Na de geboorte weet ik nog niet wat te doen, ik vind dat de kleine lekker op het eigen kamertje moet slapen. Geeft voor allen meer rust, zo hoef ik de poezen niet ergens op te sluiten.. Honden en poezen zijn gewend op de slaapkamer te vertoeven...babykamer is al sinds kinderwens gesloten voor poezen.

2. noppi

noppi Actief lid

18 mrt 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de katten al vanaf de eerste wkn zwangerschap laten wennen om niet meer op de slaapkamer te komen.
    Zo gaan ze niet krabben en is t nu normaal. Smorgens als we opstaan komen ze wel even gezellig erbij en wachten netjes tijdens mijn optutritueel totdat ze eten krijgen hihi

3. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    De katten van ons mogen overal komen behalve op de kamer, wandelwagen en box van onze dochter.
    Ook gaan ze nachts naar de bijkeuken(met kattenluik naar buiten)
    Iedereen in onze familie heeft katten. Bij mijn schoonzus sliep de kat zelfs bij de baby in de wieg. Dat wil ik zeker niet. Gelukkig moeten de katten niets van onze dochter weten.

4. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Wij hebben twee katers. Zij mogen 's nachts alleen op de gang, in het trappengat en op zolder. Ook als we van huis zijn. We leggen de twee mandjes op de gang die normaal gesproken in de woonkamer staan en dan weten ze genoeg. Daar slapen ze ook gewoon in. Eén van de twee maakt ons wel rond 07:00u wakker door te mauwen voor de deur..;) Ze komen op geen enkele slaapkamer in het huis.
    Dus ik verwacht geen problemen als de kleine er is..
    Ik laat mijn meisje naast mij slapen naast mij in het afgekeurde mozes mandje ;);) Het lijkt me fijn om zo me kleine te leren kennen en ik ga borstvoeding geven.

5. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik heb 1 kater en die wandelt gezellig door het huis heen. Ik heb 1 verdieping en heb een hekel aan dichte deuren, vind ik het zo klein maken. Als ik ga slapen blijft hij ook open en ligt hij heerlijk bij mij. Hij heeft wel eens bij mijn dochter in het bedje gelegen bij haar voeten toen ze 1,5 was en dat vond ik ook niet erg :)
    Nu komt de 2de idd bij ons op de slaapkamer omdat er gewoon de ruimte er niet voor is. Als de jongste wat ouder is en groot genoeg voor een gewoon bedje verhuizen we met de slaapkamers en krijgen hun de grote :)
    Maar mijn lieve kater blijft overal vrolijk rond huppelen ;)

6. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Wat een leuke schoonmoeder heb je :$
    Vreselijk dat ze zo erover praat terwijl dat helemaal niet waar is en helemaal jammer dat je man er mee akkoord gaat. Mijn lieve katertje gaat helemaal nergens heen hoor, kan me vriend zeggen wat hij wilt en me schoonmoeder kan dan ook de pot op! Lekker terug halen meid, is jouw beesie!! En ziektes van de kattenbak oke maar neem aan dat je wel oplet dat je kind niet erin gaat zitten vroeten :) Mijn dochter heeft er ook wel eens met dr handjes ingezeten maar goed wassen met zeep en niks aan het handje :)
    Schop onder hun kont en je knuffeltje terug halen! ;)

7. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    Hihi thanx!
    Ik zou haar zo graag terug hebben maar zit er echt niet in vrees ik.
    En met een redelijk dominante schoonmoeder zijn er helaas meerdere punten waar ik voor moet vechten dus ik accepteer maar even dat het nog
    2 maandjes duurt en ik haar dan weer terugzie.
    Ze bedoelt het allemaal goed en is ook heel lief maar..... Naja.
    We verschillen gewoon nogal in een hoop dingen.

Bedankt voor de bemoedigende woorden, soms lijkt het net alsof
    ik gekke henkie ben;)

Liefs

Deel Deze Pagina