Mijn zoontje is bijna 2, nu weet ik echt niet wat ik voor hem moet kopen. Wat is bij jullie zoontjes echt een succes? Hij heeft enorm veel speelgoed, maar het meeste laat hij eigenlijk liggen.. Please, ervaringen.. tips?
Hier is momenteel kleuren, plakken en kleien erg favoriet, maar dat kan over een week weer anders zijn .
Dit staat op Sam zijn verjaardagslijstje... Misschien kan je er nog wat inspiratie in opdoen: Houten activiteitenkubus Winterkleertjes (maat 92) DVD Ernie en Bert Nieuwe DVD Dirk Scheele Huis, tuin en keukenavonturen deel 2 Badspeelgoed Sloffen maat 23 (geen themasloffen zoals Cars/Bob de Bouwer/Spiderman Smurfenhuisje en smurfen Duplo gebogen rails Duplo rechte rails Duplo brug Theeservies (natuurlijk wel jongensachtig) Setje met blik en veger/bezem/emmertje/enz Speelgoed voor in de zandbak Garage voor zijn auto's Zitzak American CD Bobo Duplo benzinestation met auto Dokterskoffertje Werkbank
Mijn zoontje vindt knutselen en kleuren/tekenen momenteel erg leuk. Autootjes af en toe ook Vooral het speelgoed van zijn broertje is ook weer helemaal in trek . De tunnel van Ikea, tentje met ballen ook nog steeds erg leuk (maar die hebben we zelf niet dus misschien is die van zijn neven daarom wel zo leuk). Maar hij is het liefst buiten dus regenlaarzen, zandbak, schommel, klim- en klauterwerk, een waterbak met bootjes e.d. en een grasveld. Daar wordt ie echt gelukkig van (lang leve mp). Ennuh, hij is verzot op boeken. Hij 'leest' er wat aan af op een dag.
Ik heb een skippykoe gekocht, en van opa en oma krijgt hij een bosch werkbank, verder kleren, puzzels, duplo, dvd's, boeken, auto's.