Baby op vakantie naar Egypte?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door vanesje, 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    Wij zijn in Hurghada geweest, het Hilton Long Beach Resort (klinkt heel duur, maar valt reuze mee in verhouding met andere hotels), was All-Incl en beviel prima. Weliswaar zonder kindje, maar ik zie niet in waarom je het niet zou doen.
    We hebben er echt een top vakantie gehad.

    Zou wel voor de inentingen gaan voor iedereen. Meestal worden ze wel vergoed en anders beter voorkomen dan achteraf spijt hebben. Je zal maar net wat oplopen. Advies is er niet voor niets.
     
  2. sophie2

    sophie2 Lid

    26 aug 2007
    67
    0
    0
    huisvrouw
    Velserbroek
    Hey,

    Wij gaan in september naar Egypte voor de tweede keer met kind. De eerste keer was Sophie 3 maanden. Dus had alleen maar fles voeding. Dat ging prima. Nu is ze al ruim 1 jaar en heeft de bmr prik eerder gehad. Voor hep. B is ze al ingeent, voor A ga ik even navragen bij ggd.
    Ik ga met gezin en oma naar El Gouna, naast Hurgada, hotel/appartement Tree Conners inn resort. Daar is het ook schoon en het eten is goed. Sophie lust geen potjes voeding dus ik ben genootzaakt denk ik om haar het voedsel van daar te geven. Wat ik wel extra mee neem is flesvoeding. Dan heeft ze in ieder geval iets mee wat voed. ORS, zit ook in de tas.

    Groetjes Sonja
     

Deel Deze Pagina