wanneer weer voetenzak terug

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ikdus, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hello mama's.

Ik ben benieuwd wanneer jullie de voetenzak weer terug doen ?
    Ik zat aan te denken nu al maarja als ik met -5 straks buitenloop heeft ze er niks aan.
    Of alleen de rugleuning van de zak?
    Lastig hoor!

Wanneer doen jullie het dus ?

En voor de lopende dreumessen, doen jullie schoenen er in aan ? Mijn dochter loopt graag en als we in het centrum loopt mag ze ook wel los lopen tot we het beu zijn om haar uit elke winkel te halen :p. Maarja met regen/sneeuw wordt de zak wel erg vies?

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Eh niet, heb 'm sowieso maar 1x gebruikt en lijkt me voor winkelen ook erg warm en onhandig?!? Hier loopt ie trouwens ook nog in z'n zomerjas...aan mij heb je dus eigenlijk niks, sorry :p

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik heb de lodger bunker en denk dat ik die er eind van de maand in de wandelwagen doen.. Tenzij het ineens heel koud word. En hij loopt nog niet maar dat zal 1 deze maanden gebeuren dan doe ik de schoenen uit als hij in de voetenzak zit.

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nouja winkelen doen we niet echt :p. We gaan soms gewoon graag even rondje lopen in het centrum en wat nootjes halen op de markt haha. In de supermarkt is het inderdaad overbodig. Dan zit ze ook meestal in de kar zelf ;)

Maar een skipak lijkt me helemaal niks.

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik denk dat ik de zak er niet meer in ga doen of alleen bij extreme kou/sneeuw. Hij loopt liever tegenwoordig en hij kan zich met bijna 2 veel beter warm houden als vorig jaar. En mocht hij toch gaan aangeven dat het te kou is zit de zak er zo weer in..
    Maar nu nog veel te vroeg in ieder geval..

6. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Heeft de quinny zapp xtra een voetenzak?

7. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Als we lang weg gingen in de voetenzak en zonder schoenen. Als we kort weggingen en hij tussendoor wou lopen had ik meestal de onderkant van de zak liggen en een (fleece)dekentje erbij, die maakte ik vast met knijpers en kon dan gewoon in de was. Nu met dit weer geen voetenzak erbij hoor, nergens voor nodig. Gewoon een jas aan en als je bang bent dat ze het koud krijgt, zorg er dan voor dat de enkeltjes niet bloot zijn. Vreselijk vond ik dat, al die baby's en peuters met een dikke winterjas en handschoenen maar blote enkels. Vanaf 10/12 graden of bij koude wind gaat er hier een maillot onder de broek of tenminste hoge sokken. Afhankelijk van de wind krijgt hij ook een (dunne) muts op. Sowieso draagt hij vaak iets op zijn hoofd. In de zomer tegen de zon en in de herfst tegen wind en/of kou. Hij is het gewend en vindt het fijn.
    Hier dus eerst maillot, muts, trui extra voordat er een deken o.i.d. in komt.

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Dat is een goede vraag! Ik lees mee :)

Ik weet niet meer wanneer ik bij onze zoon de voetenzak weer in de wagen deed .... maar misschien is het nu weer anders want onze soon liep pas met 15maanden los en onze dochter nu al een week hahaha. Missch wil ze straks niet meer in de wagen.

Ik kan wel winddekje (weten jullie wat ik bede) voor de benen van mn dochter doen en vastmaken. Zou het overdreven zijn om dat er nu al voor te doen? Echt warm is het niet maar als bewcherming tegen de wind werkt het wel.

9. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ja hoor, moet je er alleen nog los bij kopen.

10. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier, gebruik ik hem wel al,het waait flink hier.en super warm was het vanmorgen nog niet,nu smiddags vind ik het ook te warm,mama hier loopt ze nog maar een paar pasjes los.

11. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Vandaag de Lodger bunker erin gezet. Alleen bij het stukje waar het waaide en regende heb ik het dicht gehad, verder alleen maar open. Ik was wel blij dat ik het had vandaag.

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Oww wat mooi die lodger bunker! Hier gewoon de voetenzak van de mutsy. Ik ga denk ik gewoon de onderkant/rugleuning erin doen en dat andere deel gewoon mee onder in de wagen. Het is in ieder geval dan iets warmer voor haar.

13. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb hem er gisteren in gedaan. Ik vond de wind koud en vandaag was ik er blij mee. T loopt nog lang niet dus die zit dan wel veel stil.

14. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik heb hem er al weer om. Ik loop dan ook drie keer daags met de hond en ochtends kan het echt al gemeen koud zijn. Daar komt bij dat mijn kleintje steeds zijn sokjes uit wil trekken en ik het daar inmiddels toch echt te koud voor vind. En straks bij min 5 doe ik er gewoon een dekentje bíj ;)

15. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Gebruiken jullie ook een voetenzak in de buggy? vraag ik me opeens af. In de bugaboo heb ik wel een voetenzak maar als ik de buggy gebruik dus niet..

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik heb geen buggy dus daar kan ik het niet in gebruiken :p

Deel Deze Pagina