Heeft er iemand nog tips om langzaam aan het inbakeren bij mn kleintje af te leren? Heb al 1 armpje los geprobeerd maar dat was géén succes (alsmaar huilen). Ze is nu bijna 8 weken en rolt dus al zelf om naar d'r zij. Vind het daarom niet prettig als ze ingebakerd ligt ... Help!
wij hebben Amy nu 5 maand, ook altijd ingebakerd gehad, alleen hadden wij haar vast op bed liggen, in een tappelzak, waar ze niet met haar hoofdje in kon komen, wij zijn van de een op de andere dag gewoon gestopt en ging goed......
Ik heb mijn dochtertje ook bijna 4 maanden ingebakerd en ben, na haar 1e inenting, gelijk gestopt. Zonder afbouwen. Heb haar toen wel in een slaapzakje gelegt en strak ingestopt in bed. Ze heeft dit, gelukkig, in 1x gepikt. Er was niets aan de hand. Misschien het proberen waard?
Ik heb Ties van een inbakerdoek (strak) naar een slaapzak met zijn armen erin gedaan, en toen pas de armpjes er een voor een uit. Dat ging prima.
Iets wat je niet wil horen: bij onze oudste lukte het ook gewoon echt niet! Hij heeft uiteindelijk zelfs tot krap negen maanden ingebakerd gelegen. Als we hem uitbakerden bleef hij hij huilen. Hij kon zelfs ingebakerd zijn hoofd goed draaien, maar is uiteindelijk nooit van rug naar buik gerold in bed. Dat hoorde blijkbaar niet bij in bed liggen. 8 weken is ook nog wel vroeg om te moeten uitbakeren als ze het echt nog nodig hebben. Hoop dat je een oplossing vindt!
Wij zijn gestopt met inbakeren toen onze zoon 6 maanden was. Het ging vrijwel direct goed, maar waarschijnlijk kwam dat doordat hij op zijn buik ging slapen.
Helaas geen tips. Wij zijn cold turkey van de puck afgestapt, daar ze met 4,5 maand besloot om ophaar buik te slapen.
Hier ook cold turkey gestopt met inbakeren. Wel in een slaapzakje en strak onder een dekentje. Geen problemen mee gehad. Misschien zou je het kunnen proberen, wie weet gaat het goed!
Dank voor de reacties! Ik wil het ook niet afleren omdat ik zie dat ze er lekker door slaapt. Maar ik vond 'r 's ochtends op d'r zij, dus ben bang dat als ze doorrolt dat ze stikt oid... Ik ga de slaapzaak en straks inpakken proberen na d'r inenting a.s. dinsdag ...
Hier bij 4 maanden na de inenting ineens gestopt en na 2 nachten van nachtvoedingen sliep meneer daarna door omdat hij zijn duimpje had gevonden. Geen tips dus en denk ook dat ze nog iets te klein is. met 8 weken konden wij ook nog echt niet gaan afbouwen
Mijn dochtertje heeft ruim 6 maanden ingebakerd gelegen. Afbouwen was een drama! Heb toen de Puckabag gekocht en ze slaapt er geweldig in! Toen Liza zo klein was, sliep ze ook op haar zij. Ik legde dan een opgerolde handdoek tegen haar buikje. Zo kon ze niet doorrollen naar haar buik, wel terug naar haar rug.