Inspiratieloos dreumes jongenskleding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ZoWelkom84, 15 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Wie o wie kan mij helpen even wat inspiratie op te doen voor mijn oudste dreumes van ruim een jaar?

Voor zowel kleding als schoenen voor de winter. Qua schoenen denk ik niet dat ze te grof moeten zijn. Het is een smal mannetje en van die hele robuuste schoenen vind ik niet echt leuk.

Ik heb nu bijv een grijs (fijn gebreid) vestje in een winkelwagen liggen maar is dat wel leuk en niet meer voor een meid? Wat moet ik eronder doen..

Fotos zijn welkom van kiddos (uiteraard met verwijderen van het gezicht ;) )
    Of foto's van kledingset..

Mijn dank is groot!!

2. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik houd erg van gekleurde broeken. Dat maakt een simpel shirt vaak al net wat aparter. Primark heeft vaak verschillende kleuren spijkerbroeken, dus dan heb je wat keuze.
    Of bijvoorbeeld zoiets:
    http://www.pichibaba.nl/WebRoot/StoreNL/Shops/62027512/56BA/3653/F746/A8CE/65AD/C0A8/2BBC/2E7F/3140110_Dark_Green_ImpsElfs.jpg

En dan heel simpel:
    http://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0526434003.genericdevice.html

voor de winter:
    http://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0516869001.genericdevice.html
    deze vind ik ook leuk:
    http://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0515727002.genericdevice.html

Sowieso heeft h&m wel leuke dingen voor die leeftijd vind ik.

Of iets meisjesachtig is ligt ook heel erg aan je kind. Het een stond mijn oudste super,maar de middelste niet of andersom. Ik maakte me daar bij de jongens ook minder zorgen om, mijn dochter wordt altijd voor jongetje aangezien (zelfs als ze een jurkje aan heeft) andersom gebeurde dat niet.

3. Betsy

Betsy Niet meer actief

Heb net een hele leuke winterjas gekocht op de jongensafdeling van C&A, voor mijn dochter :D
    Bekijk bijlage 543527

Vero0504 vindt dit leuk.
  4. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Dat broekje is niet helemaal mijn ding maar die blauwe blanco sweater wel.. en dat is wellicht mijn probleem.. bovenkleding is vrijwel altijd basic en die andere sweater heb ik ook naar zitten kijken met die vosjes maar denk dan steeds, is dat wel leuk?

Dit vestje bedoelde ik.. staat in mijn winkelwagen maar wat moet ik eronder doen?

Nah, waarom wordt ze voor een jongen aangezien

@Betsy jaaa okergeel is leuk hè!

Bijgevoegde bestanden:

5. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ja okergeel is super leuk :)

Ik heb ook vaak basic tops, maar die combineer ik dan met een broek met print. Littlejet.nl heeft hele leuke broekjes!
    Bekijk bijlage 543530

6. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Jaa dat zijn idd leuke broekjes! Maar soms denk ik: let op (!) is hij daar niet te 'oud' voor.. past dat niet beter bij echte baby's?

7. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Vind jij het leuk? En de vader, wat vind hij? Je kind heeft zelf waarschijnlijk nog beperkt een mening, dus ik zou eigenlijk iets minder erover nadenken en gewoon kopen. Het enige waar ik echt rekening mee zou houden is of het handig is voor jouw kindje. Kruipt hij veel, hoe zacht is een broek, hoe makkelijk kun je de trui aan en uittrekken? Of hij ergens te oud voor is (of te jong), weet je sowieso pas als ze het aanhebben, daarvoor is het ook wat moeilijk inschatten.

8. Betsy

Betsy Niet meer actief

Haha ik vind ze juist heel leuk. En ze zijn lekker zacht, heerlijk om in te kruipen, makkelijk aan en uit. En met een basic top heel makkelijk te combineren. Mijn dochter vind ze heerlijk zitten en is dol op de touwtjes die eraan hangen.

9. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Mijn zoontje loopt al heel goed.. dus wat betreft knieën zou het best kunnen dat het niet heel snel kapot gaat

Ga toch eens kijken ervoor! Lopen die van jullie al? En wat voor schoentjes hebben jullie voor in de winter?

10. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ze loopt wel, maar nog niet los. Vooral van bank naar tafel naar stoel en achter haar wheely bug. En altijd op blote voeten want sokken en schoenen trekt ze uit.
    Voor buiten heb ik mini adidas, maar daar loopt ze dus niet op.

11. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Mijn portemonnee is niet blij dat ik deze reactie gelezen heb :p
    Die broekjes zijn echt super!

Betsy vindt dit leuk.
  12. Betsy

Betsy Niet meer actief

sorry :D

Deel Deze Pagina