Ja t duurde ook ff voordat we doorhadden hoe we voor de driftbui t gedaan konden krijgen, want dan wordt ze wakker en als ze je dan ziet is t "speeltijd!!!!!". We missen alleen nog t mission impossible muziekje er onder.
Hahaha Ik vond mijn oudste eens terug op de grond. Wel op zijn extra matras wat we er neer hadden gelegd, omdat we al wisten wat voor een draaikont het was Onderste boven op de grond
Haha, die van mij ligt bijna elke nacht met haar hoofd bij t voeteneind, soms op de buik met haar knietjes onder zich, dan weer horizontaal met beentjes door de spijlen. Ik moet er juist vreselijk om lachen. Kan geen kwaad hoor!
Hier is t ook steeds weer een verrassing hoe ze in bed ligt. Ze laten het wel horen als het niet naar hun zin is. Hier is dat alleen nog maar gebeurt toen ze met haar benen door de spijlen zat en het niet lukte om te draaien. En wel of geen slaapzak maakt niet veel uit hoor, ze doen toch wel wat ze willen. Als ze ouder zijn proberen ze vaak met slaapzak en al het bed uit te klimmen (dat vond ik wel eng dus toen Q dat ging doen kwam er een peuterbed).
Dochterlief slaapt zelfs vanaf 7 mnd in een campingbed. Ze ging het hele bed door en maakte zichzelf steeds wakker daardoor.