Omroep Gelderland - Nieuws - nieuwsartikel - Baby overleden in kinderopvang breng je in de ochtend ook ge kindje weg zeg! bah
Vreselijk voor de ouders. Ik werk zelf in de kinderopvang, dus ik moet dan toch ook meteen aan de leidsters denken, het zal je maar gebeuren, krijg er de rillingen van..
Dit kdv is in december jl. geopend... Op internet wordt er gesproken over een 'tragisch ongeval' en een 'medisch incident'. Vreemd...Hier staat weer een 'natuurlijke dood'. Dan denk ik gelijk aan wiegendood, maar dan vind ik een tragisch ongeval weer vreemd.
een hartstilstand is natuurlijk ook een medisch incident, maar wel een natuurlijke dood. Het is maar net hoe je het benoemen wilt denk ik. Het lijkt me in elk geval verschrikkelijk voor alle betrokken partijen
Oh wat vreselijk zeg Laatst vertelde iemand het verhaal van een ambulancebroeder (ze hoorde het van hem tijdens een BHV cursus) die een oproep kreeg over een moeder die haar baby aan het reanimeren was. Daar aangekomen bleek het kindje al een paar uur geleden te zijn overleden. Oorzaak onbekend, wiegendood dus. Het gebeurt... Lijkt me echt een nachtmerrie