Heb het ook mee gemaakt van dichtbij... Kindje van m'n werk, was thuis naar bed gebracht en vader ging haar na een uur nog een flesje brengen, was ze al overleden... Ze was 14 maanden en gewoon gezond, voor zo ver ik weet oorzaak onbekend... Ik zeg ook altijd maar ROT natuur...
Wat vreselijk! Arme arme ouders, ook voor de leidster die het kindje gevonden heef! Ik weet uit eigen ervaring helaas hoe afschuwelijk dat is!. Liefs Suzanne
en dan denk ik.............God heeft zich weer eens goed vergist!! Wat moet dit verschrikkelijk zijn!! Volgens mij is er geen groter verdriet dan je kind te moeten missen.............
Pff, verschrikkelijk .. Voor de ouders en familie maar inderdaad ook voor de leidster! Een kindje zo moeten vinden dat het is overleden is verschrikkelijk.
ja doet me denken aan jaar of 15 terug ik was rond de 20 denk ik. een meisje wat ik ken ging stappen en haar baby sliep bij haar ouders. en daar overleed het kindje aan wiegendood was net paar weekjes oud je wereld stort echt in... maar ook van opa en oma
Oh wat gruwelijk echt geen woorden voor, zo verdrietig... dit hoop je nooit, nooit, nooit mee te maken
Wat ontzettend triest, vooral voor de ouders, maar ook de leidsters zal het niet in de koude kleren zijn gaan zitten. Ik heb onlangs nog een begravenis bezocht van een kindje wat kerngezond leek en in de slaap is overleden, vreselijk !
Brrr... hier word je toch eigenlijk hartstikke bang van? Ik heb mijn beide mannen net gezond en wel naar bed gebracht, en je zal ze morgen maar levenloos in bed aantreffen... Tuurlijk weet je dat het kan gebeuren, maar je stopt die gedachtes ver, heel ver, weg! Als je dan dit soort berichten leest word je daar gewoon intens verdrietig van Lijkt me het meest verschrikkelijke dat er is, je kind(eren) verliezen. Ik wens de ouders, familie, vrienden, maar ook zeer zeker de leidsters heel veel kracht toe.
Jee, dit is echt verschrikkelijk nieuws ja! Het is zo oneerlijk en zou echt niet mogen gebeuren.... Niet bij de opvang, niet bij de oppas, niet thuis, NERGENS! Heel veel sterkte aan alle betrokkenen!
Ik word daar dus ook wel echt bang van! Als ik over zulke dingen ga nadenken....getver! Ik kijk bij Finn ook altijd als ik het niet vertrouw. Bijvoorbeeld als hij veel langer slaapt dan normaal. Of net als vandeweek ineens in de kinderwagen slaapt (doet ie nooit!) Ik wens de ouders en de betrokkenen in ieder geval heel erg veel sterkte!
Ik zit hier met kippenvel op m'n armen. Vreselijk... En hoe shocking dat dit blijkbaar vaker voorkomt.