de 2 meisjes zijn waarschijnlijk vermoord voor hun organen... âMeisjes in Panama vermoord voor orgaandonatieâ - Het belangrijkste nieuws van 9 juni - MSN Nieuws
Volgens mij is dit een 'eigen onderzoek' van het AD. Speculatie dus. Hoop iig maar dat ze geen gelijk hebben.
wat een luguber verhaal lijkt me als ouders zijnde vreselijk om dit te moeten lezen terwijl het nog niet zeker is of dit waar is zijn al zoveel tips binnen gekomen alleen maar om het tipgeld te bemachtigen
Hè bah, waar halen ze het lef vandaan om zo'n verhaal te publiceren. Is er dan geen greintje respect/gevoel meer voor de familie?
ik hoop ook echt dat het niet waar is.. maarja.. waar zijn ze dan? het zou best wel eens kunnen kloppen in zo'n landen als ze ontvoerd waren dan was er allang losgeld gevraagd
Hopelijk plaatsen ze zoiets alleen maar als het waar is én nog belangrijker in overleg met de familie. Zou wel heel erg zijn
Die krant wil niet zeggen wie hun bron is. Lijkt me dus een verzonnen verhaal. Anders heb je toch wel het fatsoen in je lijf om die ouders in contact te brengen met de bron?
Ik geloof er geen snars van, anders was het wel op het Journaal geweest. Organen van blanke meisjes, waar moeten die naar toe dan? Ander genotype.