Baby overleden op kinderdagverblijf

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door In your eyes, 5 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Ja je zaait paniek als mensen schrikken van jouw opmerking, daarbij maakt het mij niks uit of jij de enige was of niet, je was wel de eerste. Openlijk speculeren over dit soort onderwerpen is respectloos en dom.
    Er zijn zoveel mogelijke oorzaken, noem er dan niet slechts een als je toch bezig bent.

En gefeliciteerd dat jij jouw kinderen vaccineert ;)

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vreselijk bericht :( Grootste nachtmerrie van iedere ouder. Wens alle nabestaanden en medewerkers veel sterkte toe.

Maar hoe komt het hier nu ineens weer op vaccinaties terecht?? :( Medische oorzaak kan van alles zijn. Snap de link met vaccinaties niet?

Overigens mijn dochter had 0,0 last van de BMR.

3. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Denk dat iedereen dat wel snapt. En ook dat iedereen snapt dat mensen zich afvragen of de dood van dit kindje voorkomen had kunnen worden of dat het kan voorkomen dat andere kindjes in de toekomst overlijden.
    Soms worden dat indianenverhalen die pas stoppen wanneer er duidelijkheid komt.

Maar om het ongepast te noemen hier jezelf wat af te vragen vind ik heel apart. Die mensen gaan echt niet het hele internet afstruinen om te zien wat er allemaal over de dood van hun kindje wordt gesuggereerd. Die hebben heel terecht wel iets anders aan hun hoofd.

4. lies276

lies276 Niet meer actief

Zoooo, deze reactie verdient niet echt de schoonheidsprijs.
    Logisch als er zo'n jong kindje plotseling overlijdt, er gegist wordt naar de reden.
    Dat is niet per definitie respectloos (het word hier netjes omschrevenen niemand wordt beschuldigd) en zeker niet dom.
    Bovendien helaas ook de realiteit, aangezien wij in onze kennissenkring de dood van een jonge baby binnen 24 uur na de vaccinatie hebben meegemaakt.
    Maar dat mag hier blijkbaar niet genoemd worden want dan zaai je paniek.

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik vind het suggereren dat dit kindje door een vaccinatie is overleden al triest, de discussie die men daarna gaat voeren nog triester, maar Snap echt niet dat jij vind dat je dit soort feiten toch echt hier moet melden?

Waar is beheer om dit topic op te schonen of te sluiten.........

6. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Zoals ik al typte dat ik juist bij toeval wel sterfgevallen en erge bijwerkingen ben tegengekomen in de rapporten. Dus daarom reageerde ik omdat er hier meerdere andere feiten of fabels over het RIVM of het Lareb hebben gemeld. Ja misschien erg onzinnig en ongepast om te melden, maar zoals je kan lezen is het hele
    Topic al veranderd in een discussie over vaccineren en wat wel of niet gepast is om te vermelden in dit topic.

7. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Het wel of niet vaccineren en de bijwerkingen daarvan blijft een discussie punt, maar we gaan nu volledig aan het onderwerp voorbij

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Wat ook de oorzaak van het overlijden is geweest, het is vreselijk! Zullen we niet gaan speculeren?

Graag weer ontopic.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

9. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.898
    5.209
    113
    Home

sorry hoor maar er is geen doodsoorzaak bekend tuurlijk gaan mensen dan speculeren
    is het niet dit topic van het kdv dan zijn het wel alle andere topics waarvan de doodsoorzaak niet bekend is waarin dit gebeurt daar was het beheer niet te bekennen.....;)

10. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Indd.. Herinner me nog het krokodillen topic en met topic van het stel in de Dominicaanse republiek, beiden recent, maar daar werd niets opgemerkt over speculaties.

Vreselijke gebeurtenis!:( Sterkte voor alle betrokkenen.

Deel Deze Pagina