hallo dames ik vraag me af waar ik oorbelletjes kan schieten voor me kleine meid bij ons in de omgeving doen ze het pas vanaf 4jaar weet iemand een juwelier (graag met adres en telefoonnummer) die ze schiet vanaf 6maanden? ik hoor graag van jullie groetjesss
wij wonen in noord brabant ja hier is het allemaal nog boers ik heb idd Amsterdam al voor bij zien komen... heb je een adresje of naam van een juwelier?
in de amsterdamsepoort heb je valentino of valentijns zitten, weet niet precies hoe die heet. maar je hebt iets van 4 juwelieren. deze is wel schoon. en je kan gewoon naar binnen lopen meestal. donderdagavond is koopavond.
Ik vermoed dat je in Rotterdam en Breda geen moeite zal hebben om een juwelier te vinden die het wel wil doen. Maak er een dagje uit van.. je komt er vanzelf een tegen.
dat is dus het hele verhaal ik heb in heel breda gekeken kon ik niks vinden en om nu in het wilde weg naar rotterdam te gaan en niet wetende waar te beginnen vraag ik dus om adressen of in elk geval waar in welke buurt ik moet zijn
Ik heb bij de DA laten schieten met 6 maanden. Je kan het altijd vragen. Zo niet heb je in Den Haag een juwelier bij de grote markt die het wel doen, met 6 maanden.
ik heb het bij juwelier leijnen laten doen in tilburg mijn dochter was 3 maanden en ze doen het alleen op afspraak. dit omdat niet iedereen geschikt is om gaatjes bij kids te schieten en hier maak je een afspraak meteen man die er in is gespecialiceerd. Juwelier Leijnen
ik heb een afspraak staan woeeeeeeeeeehoe ben al 4maanden aan het zoeken eindelijk gevonden heel erg bedankt dames mag een slotje op!
Mijn dochtertje van bijna 5 maanden oud heeft met precies 4 maanden oud oorbellen gekregen op zuidplein centrum bij de winkel Claire daar doen ze pas met 4 maanden oud en als je kind 2de prikje heb gekrgen van de cb en je krijg een fles alhcol mee om schoon te maken en mijn dochtertje heeft hellemaal niet gehuilt ben trots op de wat was ik nerveus hihihi en ze heeft er helelmaal geen last van gehad en nog steeds niet
Nou meid, ik woon in rdam dus ik weet het wel. Als je een dagje naar rotterdam gaat moet je gewoon even langs de kruiskade straat gaan. Daar zitten allemaal surinaamse juweliertjes die allemaal schieten... Ik weet niet of je de kruiskade kan vinden? En hoe je van plan bent te komen naar Rdam met de auto of met de trein? Liefs mama_rose
ik woon in het westland en daar zit een juwelier die doet het met 10 dagen mijn dochter heeft ze ook gekregen met 3,5 maand