Hallo, Mijn zoontje nu ruim 9 weken, slaapt overdag prima. Het schema is dan als volgt, fles, tutten, luier nogmaals nakijken even in de box en dan als ie moe wordt naar bed. Dit gaat zonder problemen. Na de fles van 17:00 tut ik nog even met hem en leg hem in de box. Hij speelt dan gezellig terwijl ik eten ga koken. Vaak tegen de tijd dat het eten klaar (30 a 40 min) is wordt hij huilerig. Niks is dan goed en ook als je hem oppakt is hij maar even stil. Dat is voor mij het teken dat ie moe is en naar bedje moet. Alleen slaapt ie dan gewoon niet, is het continue huilen/krijsen. Vaak geef ik hem dan ipv 21u dan om 20u de fles. Voor die fles gaat ie eerst nog in bad of met een van ons mee onder de douche. Dan is hij lekker loom. De fles krijgt ie op ons bed, daarna boert hij en valt ie in slaap. Dus leggen we hem weg, 10 min later is het dan krijsen. Dat houd gemiddeld 45 min aan, tussendoor effe naar hem toe aai over de bol en met stille trom weer vertrekken. Daarna slaapt ie van ongeveer 21:00 tot 05:00. Na die fles kan ik hem ook gewoon weer wegleggen zonder protest. Dit is een heel verhaal maar zou dit het "huiluurtje" kunnen zijn? En wat voor tips heeft u voor ons? Op zich gaat het toch redelijk goed, alleen die avond is zo onrustig voor hem. We willen graag dat ie in de avond ook lekker slaapt. Niet alleen voor hem maar ook voor ons .
Hoi hoi, Ik denk dat hij in de avond moe is van de dag, en het dan nodig heeft om even te huilen. Ev en alle prikkels eruit. Jullie zijn goed bezig hoor, lekker even in bad of douche en als hij hult, even er naar toe voor een aai over de bol. Het hoort er een beetje bij, Meeste kinderen hebben dit in de avond. Groetjes Adrienne