Box

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Desiree85, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desiree85

Desiree85 Lid

7 sep 2011
    64
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mijn dochtertje is bijna 2 maanden ze drinkt en slaapt prima alleen heb ik een vraag wat betreft de box. Zodra ik haar een fles heb gegeven wil ik haar graag in de box leggen alleen schreeuwt/huilt ze de hele handel bij elkaar. Het lijkt erop dat ze zich niet vermaakt of prettig voelt bij het idee dat ik haar weg leg. Wanneer ik haar op bed leg huilt ze ook eerst maar valt dan in slaap. Helaas gebeurd dit dus niet in de box, en ik wil haar niet steeds in haar bedje leggen. Heb jij misschien tips?

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Als een baby twee maanden is, zou een schema er ongeveer zo uit kunnen zien. Voeden, even op schoot, even in box, en dan naar bed. Het is voor een baby belangrijk dat er met grote regelmaat rust is. In d box krijgen ze die rust niet echt.=, door geluid en stemmen. Als een baby moe is, dit laten ze zien door gapen, ogen wrijven, en huilerig zijn, is het het beste om dan op bed te leggen.
    De box is om te spelen en niet om te slapen. Het kan zijn dat ze overprikkeld is, en wil dan gewoon op bed liggen.

Natuurlijk is het goed om je hart hierin te volgen. Geen dingen doen waar je zelf niet achter staat.

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina