CTG was goed, lief dat je er naar vraagt! Nu maandag even afwachten wat er uit de echo komt. Wel gevraagd of ze gister tijdens de doppler nog even wilde meten en ze kwam uit op 33w5d dus qua metingen denk ik wel dat hij echt wat klein is. Maar maandag horen we meer hoop ik Met baby zelf gaat t gelukkig goed!
Vandaag was de CTG weer goed en de groeiecho viel ook mee! Hij is in principe deze week gewoon doorgegroeid, ze kwam qua meting uit op ongeveer 34w3d. Dat is dan nog 3 weken achterstand. De gynaecoloog zei dat hij voor nu geen groeiecho meer gaat doen. Wel vrijdag weer CTG en dan even bespreken hoe lang we dit blijven doen. Alleen nog een vraagje aan jullie.. Welke maatje zouden jullie klaar leggen? Ik heb sowieso al een pakje in 50 en een pakje in 56. Maar twijfel toch om ook nog 44 te kopen. Theoretisch gezien mag hij nu natuurlijk komen dus dan zal het sowieso wel 44 zijn. Maar als hij blijft zitten tot de 40 weken dan misschien 50? Of zal hij dat niet meer inhalen? Heb wel begrepen dat ze hem laten zitten tot max. 40 weken.
Fijn dat je groei echo goed was. Bij ons werd een geschat gewicht verteld, ik heb wel maat je 44 gekocht. Dan had de baby wat aan zonder erin te verzuipen. Je kunt Evt 1 pakje kopen en dan na de bevalling kijken of je nog meer nodig hebt
Ik denk inderdaad dat ik dat maar ga doen. Maar jou zoontje paste wel goed nog in maat 44? Het klinkt zo enorm klein namelijk.
Even een update om dit topic af te sluiten. Vorige week zondag bevallen van onze zoon! Ingeleid ivm te hoge bloeddruk. Hij woog 2400gram & 45cm. Bijna een week op de couveuse afdeling gelegen, maar hij doet het nu super goed bij ons!