baby pakezel?????

Discussie in 'De lounge' gestart door zogezegend, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Ik zet tegenwoordig ook vaak het winkelmandje bij de kleine op schoot. Toen ik dat nog niet deed, wilde hij alleen maar naar het mandje toe, nu vindt hij het leuk, kan hij spelen met die mooi gekleurde mand... Tja, vreemd kind ;)
    Bij Lidl leg ik de boodschappen onderin, daar komen ze na de boodschappen ook terecht, dus plaats genoeg!
    (gebruik ook stiekem al de "tweelingwagen" ipv buggy, hihi, veeeeel meer bergruimte!)

2. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik vind dat je bij de wagens van "vroeger" veel meer ruimte had, ik heb een mutsy, en heb wel even op mijn hoofd gekrabt....wat een zielig mandje...dus ik heb een leuke weekendtas aan mijn wagen hangen...en als ik in de supermarkt ben en ze loopt bij me zet ik het wagentje op mijn buggy..

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Komen ze een keer lopens is het weer niet goed!

Iig ik heb ook weleens wat bij mijn zoontje in de bak gelegt.. Puur om het feit dat ik te veel gekocht had en het toch ergens moest laten, niet dat het boven op hem lag of dat het zwaar was, je moet toch wat!

4. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Wat had die gene dan op het kindje gezet ?

5. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Toen mijn kleine humpie net geboren was moest hij wel kunnen drinken, ik legde dan gewoon mijn pakken Nutrilon boven op hem, tja hij moet immers wel zijn melk binenn krijgen, zoals iemand al eerder had gezegd er ligt een dikke deken boven op hem dus hij zal er echt niets van voelen, en als ik meer boodschappen moet hebben dan zit mijn onderbakje zo vol dus tja, geen keus eigenlijk.

6. zogezegend

een grote doos van de block, het was een buggy en het armpje van het kind zat tussen de doos en de wagen in meerendeels van het kind was bedekt..het huilde..en ik keek eerst even snel en toen met meer aandacht zag ik die grote doos direct bovenop het kind liggen....

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier wordt de wagen ook als pakezel gebruikt, maar de zware dingen gaan netjes in het mandje onderin en de lichtere dingen bijv. chips of toiletpapier gaat op de kap.. én Isabella mag bijv. de zak boerenkool vasthouden, vind ze helemaal leuk ;)

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik vind dat zo ie zo belachelijk dat je je Ini mini mensje mee neemt naar zoiets zo een lawaai geen rustige plaats om je kindje te voeden..

Ik heb dollie de Trollie.. Gekocht op de huishoudbeurs en die gaat gewoon weer mee :D

Oh Ja bijna vergeten.. Ik gooi nooit wat boven op mijn kind :p ik heb een best grote mand ( bugaboo) daar kan genoeg in en als ik meer nodig heb dan neem ik mijn man mee als pakezel:D:p

9. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Ach ja... lezen is ook een vak... heb het nog nooit gezien zelf, maar als ik zag dat er iemand een zware doos op het armpje van een kind heeft staan zeg ik er ook wel iets van denk ik. Snap er ook niks van.

10. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hier ook een kinderwagenbeebpakezel!!!
    en ik denk dat als je zo'n opmerking had gegeven tegen mij dat je het wel te horen krijgt. kan daar echt niet tegen als mensen zich met mijn zaken bemoeien. helemaal als ik je niet eens zou kennen.

11. zogezegend

heerlijk zo'n man...dat gaat ook op mijn wensenlijstje:p:D

12. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik heb hier ook vaak genoeg wat in de kinderwagen gelegd. en nu nog steeds met de buggy gaat het boodschappenmandje op het dak.

Ik kan me wel voorstellen dat als TS een kind ziet huilen, een doos erop, armpje gekneld en wellicht een ouder die het niet gezien heeft, ze er wat van zegt.

om nu al gelijk te zeggen 'waar bemoei je je mee,...' dat vind ik eigenlijk niet nodig.

Deel Deze Pagina