is iemand ooit in het kernie attractiepark geweest. ( kalkar) wat vond je ervan, is het iets voor een kindje van 2,5?
Voor een kindje van 2,5 is het super . Het staat vol met vanalles wat draait . En dat in klein model... Wij zijn er afgelopen jaar een dagje geweest (met nog een kindje van 2 ) . M'n vriendin is er 2 x 3 dagen geweest met haar kinderen van 3 en 5. Uiteindelijk valt de grootte van het park wel mee, maar voor kleintjes is het meer dan genoeg
Ik vond het gruwelijk tegen vallen. De attracties zijn oud en vies. Op een gegeven moment stapten wij met de kinderen uit een bootjes attractie en er dreef gewoon een dode rat in het water. Qua eten en drinken is het wel goed, maar het lijkt net een vreetschuur
Ik heb toevallig net geboekt voor de herfstvakantie. Overal op internet kom je wisselende reacties tegen, de een vindt het geweldig de ander vindt het een vieze zooi. De waarheid zal ergens in het midden liggen
Wij zijn er net een lang weekend geweest. Je moet het niet gaan vergelijken met een efteling ofzo. Ons zoontje 21 maand jong heeft zich prima vermaakt. Moest vaak wel onder begeleiding in de attracties maar ach dat is alleen maar gezellig. De attracties zijn wel wat oud idd maar nog steeds prima en leuk voor de kleintjes.
Net terug gekomen met dochter van bijna 6, ze heeft genoten. En ik stiekem ook Ik vond het helemaal niet vies, sterker nog, het viel me op hoe goed ze alles schoon hielden, smorgens waren ze met handdoeken bezig alle bakjes droog te maken, amper zwerfvuil etc. We zijn 2.5 dag in t pretpark geweest, had makkelijk dagje korter gekund, maar ze zou zich ook nog wel een dag vermaakt hebben. Wij komen zeker nog een keer terug