wunderland kalkar

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door boxertjes, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    is iemand ooit in het kernie attractiepark geweest. ( kalkar)

wat vond je ervan, is het iets voor een kindje van 2,5?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Voor een kindje van 2,5 is het super :) . Het staat vol met vanalles wat draait ;) . En dat in klein model... Wij zijn er afgelopen jaar een dagje geweest (met nog een kindje van 2 ) . M'n vriendin is er 2 x 3 dagen geweest met haar kinderen van 3 en 5.

Uiteindelijk valt de grootte van het park wel mee, maar voor kleintjes is het meer dan genoeg :)

3. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Ik vond het gruwelijk tegen vallen.
    De attracties zijn oud en vies. Op een gegeven moment stapten wij met de kinderen uit een bootjes attractie en er dreef gewoon een dode rat in het water.
    Qua eten en drinken is het wel goed, maar het lijkt net een vreetschuur

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik heb toevallig net geboekt voor de herfstvakantie. Overal op internet kom je wisselende reacties tegen, de een vindt het geweldig de ander vindt het een vieze zooi. De waarheid zal ergens in het midden liggen :)

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Wij zijn er net een lang weekend geweest.
    Je moet het niet gaan vergelijken met een efteling ofzo.
    Ons zoontje 21 maand jong heeft zich prima vermaakt. Moest vaak wel onder begeleiding in de attracties maar ach dat is alleen maar gezellig.
    De attracties zijn wel wat oud idd maar nog steeds prima en leuk voor de kleintjes.

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Net terug gekomen met dochter van bijna 6, ze heeft genoten. En ik stiekem ook :) Ik vond het helemaal niet vies, sterker nog, het viel me op hoe goed ze alles schoon hielden, smorgens waren ze met handdoeken bezig alle bakjes droog te maken, amper zwerfvuil etc. We zijn 2.5 dag in t pretpark geweest, had makkelijk dagje korter gekund, maar ze zou zich ook nog wel een dag vermaakt hebben. Wij komen zeker nog een keer terug :)

Deel Deze Pagina