baby pasfoto's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toerist18, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Gister liet ik een pasfoto maken van Steven, voor z'n paspoort.
    Nu was alles prima, alleen heeft hij z'n mond een eindje open ( doet hij vaak op foto's) hopelijk gaan ze bij de gemeente niet moeilijk doen,
    kan het mondje moeilijk dichtplakken.
    Iemand al een paspoort van hun baby?
    Wat zeiden ze over de foto?

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Voor een eigen paspoort zijn ze streng, als je Steven bij jou bij laat schrijven dan zijn de eisen minder streng. Ik heb Iman bij mij bij laten schrijven.

3. Niet meer actief

ze zijn wat minder streng geworden. Astrid kijkt een beetje appelig op de foto, ze hebben het gewoon geaccepteerd!

Toen ze de eerste keer in mijn paspoort stond, keek ze heel verbaasd haha.. zag er ook simpel uit eigenlijk!

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik denk ook niet dat ze zo streng zijn hoor met de hummeltjes

je kan zo'n kleintje moeilijk de toegestaande instrukties opleggen he ;)

vind zowiezo dat ze erg streng doen , maar het zal nodig zijn :(

5. Niet meer actief

Ik moet deze maand ook eventjes pasfoto laten maken van dhani en mij..moet een nieuw paspoort enwil dhani meteen bij laten schrijven..
    Ben benieuwd of het wil lukken met een pasfoto voor hem

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Voor kids zijn ze niet zostreng hoor. Foto recht van voren is goed. Onze meiden hebben allebei een Id-kaart met foto.

7. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik heb voor Valentino ook een paspoort laten maken, meneertje was toen net 3 maanden maar toen golden precies dezelfde eisen als bij volwassenen. Dus de mond moest dicht en het hoofdje recht.
    Gelukkig ging het bij hem in twee keer goed... Ik hoorde de fotograaf ook klagen.. hij had die ochtend een baby van 5 dagen oud gehad voor een eigen paspoort... Die wilde zijn ogen niet open houden... dus helaas geen goede foto voor het paspoort.

Alleen als je hem laat bijschrijven zijn ze minder streng....

8. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    iris staat ook op pasfoto, maar ze deden niet moeilijk hoor. haar mondje staat een stukje open, maar voor de rest kijkt ze recht met haar grote kijkers in de kamera! (vol verbazing)

9. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai,
    we hebben ook een tijdje geleden fotos laten maken. Ze hielden een soort kruisje op zijn foto want het moet in verhouding staan of zoiets. Ze zeiden dat de foto niet goed was, hij was niet in verhouding. Dat klopt want Jasper is ernstig asymetrisch. Toen was het goed.

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    moet zo'n kleintje al gelijk een id of paspoort?

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Die van ons straks wel...in november gaan we naar hongkong en begin 2008 gaan we emigreren naar de US...is wel handig dus...

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    De pasfoto is goed gekeurd :D
    Wij gaan binnenkort een paar dagen weg naar een hotel, dan staat hij alvast er bij op, en vh zomer naar Duitsland, dus dan moet het zo wie zo.Vind het wel stoer, z'n babyfoto op het paspoort.

13. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Sem moet 19 januari naar het ziekenhuis en daar moet je een id hebben, ook baby's.

Dus wij hebben vorige week vrijdag een pasfoto laten maken en het ging vrijwel gelijk goed! Na 2x schieten stond zijn bolletje er goed op, wij hebben dan ook meer afdrukken genomen, voor opa's en oma's.

Diezelfde dag een ID-kaart aangevraagd en die konden wij vandaag ophalen, alleen belde woensdag iemand van de gemeente ons op dat de foto niet goed was :confused: Volgens die meneer was sem's zijn hoofd te groot :confused: :evil:

Dus wij naar het gemeentehuis en toen weer terug naar de fotograaf. Daar zeiden ze dat de foto goed was, ze hebben een sjabloontje en dan meten ze de maat van het hoofdje op en als het daarbinnen valt dan is het goed. En het was goed, maar volgens de gemeente was zijn hoofd te groot. Maar gelukkig slaan ze de foto's op voor een tijdje en hadden ze het fotootje verkleint, zodat sem zijn bolletje wat kleiner werd.

OF MIJN KIND ZO GROOT HOOFD HEEFT, het is toch een baby wat doen ze toch moeilijk die ambtenaren!

Maar ja alles is goed gekomen en we hebben nu een id-kaart voor sem al is dit wel belachelijk dat een baby een id moet!

14. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik moet met Mitchell in maart naar het ziekenhuis. Ik lees hierboven dat je dan een ID nodig hebt. Is bijschrijven in je paspoort hiervoor ook goed?

Deel Deze Pagina