Baby past niet meer in badje, wat nu?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 1 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Onze meid zit in een specie-ton, waar je cement in kunt mengen haha.
    Alle ruimte en hij pat mooi in de douchecabine.

2. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Onze dochter zit inmiddels al weer meer als een half jaar in een grote speciekuip :D Werkt uitstekend!

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik nam toen ze kleiner was (en ik haar in mn eentje ging douchen of badderen) het wipstoeltje van beneden mee in de douche. daar lag ze dan op als ik me even afdrogen moest

4. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik las al over een tummy tub dat kan wel de oplossing zjn.
    Je hebt ze ook in een grotere maat zo heb ik dat ook bij mijn middelste gedaan

5. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb bij baby walz een opblaasbadje gekocht.. ( was iets van 16/17 euro)
    Dat past precies tussen de muur en de douchewand in..( deksel van de douche afvoer er uit en t waterventiel van t bad er ongeveer boven, dan loopt t meeste water er makkelijk uit)
    Gijs vind t heerlijk.. lekker dobberen op mem's arm..
    Ik gebruikt t ongeveer eens per week, omdat t voor mijzelf niet heel handig is ( ik zit op een opstapje er bij).
    Een badcape heb ik op een klein bankje ( van Ikea) en de verdere verzorging gewoon op de commode.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Onze meid gaat nog steeds in het kleine badje, meestal zittend.
    Maar als madam er zin in heeft gaat ze ook nog even liggen helemaal opgevouwen natuurlijk maar het kan ;)

ik zou je kleine een beetje omhoog houden in plaats van helemaal plat.

7. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Toen mn dochtertje nog heel klein was en ik alleen was ging ik samen met haar douchen. Als we klaar waren wikkelde ik haar in de handdoek en legde ik haar op t verschoonkussen op de grond en dan ging ik me heel snel afdrogen.
    Totaal geen probleem mee gehad.
    Toen ze eenmaal kon zitten heb ik het badje in de douche gezet en haar daarin gezet, zo kan k haar makkelijk wassen als ik alleen ben.

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik denk dat het toch echt te maken heeft met de manier waarop je haar vasthoudt. Mijn zoontje is ook de kleinste niet (qua lengte en qua gewicht) en ik kon hem nog liggend badderen toen ie zo'n 6 a 7 maanden oud was. Ik neem aan dat jouw kleine met 2 maanden niet zo lang is als de mijne met 6 a 7 maanden was :( Sinds hij kan zitten, gaat ie zittend in het badje dus dat was (en is) al helemaal makkelijk. Maar volgens mij moet het gewoon kunnen hoor. Hoe lang is ze dan?

9. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Wat je beschrijft over het hoofdje dat bijna tegen het badje aankomt omdat ze met haar voetjes trappelt dat is heel normaal hoor. Tenminste, dat was hier ook eigenlijk al meteen vanaf de geboorte zo.
    Ik hield hem gewoon altijd zo vast dat het niet lukte :D

Mijn zoontje is nu 13 maanden en zit nog steeds in zijn badje. Vaak ga ik douchen en dan zit hij naast mij in zijn badje, klimt eruit en loopt rond, gaat even bij mij staan douchen en plompt weer terug in zijn bad. Ideaal.
    Vaak ga ik me eerst afdrogen (wel vlakbij hem, ik verlies hem geen seconde uit het oog) en daarna hem.

Deel Deze Pagina