Mijn dochter past niet meer in haar wagenbak. Ze is ook steeds meer wakker als ik met haar loop. Hoe losde jullie dat op? Ik vind haar nog te jong om in een buggy te doen.
hmmm ik ken dat probleem. Damiën werd ook rond die leeftijd te groot voor de wagen. Heb 'm uiteindelijk toch in een buggy moeten doen. Maar dan wel een stevige 5 standen buggy die dus bijna helemaal plat kan. En dan een lekkere warme voetenzak erin en hij lag heerlijk. Tja...ik wist ook niets beters dan dat. Maar hij is nu bijna 2 en heeft er niets aan over gehouden hoor Succes
Tymen is sinds vorig weekend uit de kinderwagen, hij paste er niet meer in en trok zich op aan de rand om wat te kunnen zien. Beetje eng vond ik. Nu ligt hij in de wandelwageninzet die erbij hoorde. Die kan bijna helemaal plat. 3 maanden is wel erg vroeg, maar je als ze er echt niet meer in past zul je er toch aan moeten geloven. Zorg dat ze zo plat mogelijk kan liggen, en idd lekker warm in de voetenzak! Het is wat he, zo snel die kinderen van tegenwoordig groeien. Ik heb 9 maanden in de kinderwagen gelegen, maar volgens mij waren die bakken toen ook groter!
Rick is ook met 3,5 maand overgegaan van kinderwagenbak naar wandelwagen in ligstand. Hij paste er gewoonweg niet meer in! Maar ja, Rick is ook extreem lang (nu met zo'n 7,5 maand al 77 cm) en is dus ook lang geboren!
Tja dat is een nadeel van die nieuwe kinderwagens. Die bakken zijn veel kleiner dan de wagens van 4 a 5 jaar terug. Eliza ligt nog lekker in de kinderwagen bak.. past goed, terwijl ze toch 70 cm is. Kan het natuurlijk geen maanden meer volhouden maar ze slaapt er nog lekker in. Een TIP: Als je je kleine nog niet in de buggy wil hebben, doe een klein kussentje boven in de kinderwagenbak en ze komen iets omhoog, dat geeft weer wat meer ruimte! Groetjes Kalush
Wat voor kinderwagen heb jij dan dat ze er nog in past. Tymen zal nu zo'n 70 cm zijn en het past echt niet meer!
Ik heb Joey met 4,5 maand in het buggygedeelte van de wagen gedaan, hij paste wel nog makkelijk in de bak, maar wilde absoluut niet meer liggen maar zitten en kijken. Ik heb hem in het begin voor het grootste gedeelte liggend (in de ligstand van de buggy) rondgereden, ook omdat ik hem nog zo jong vond. Je moet toch wat, als ze niet meer past... dan past ze niet meer.
Ik weet niet of je wagen hebt waar je het onderstel ook kunt gebruiken voor de maxi-cosi, maar wij hebben op het laatst nog een paar weken overbrugt door i.p.v. de buggy te gebruiken Hugo in de Maxi-cosi te vervoeren. Ik weet ook niet of je altijd hele lange wandelingen gaat maken, maar dan is het misschien niet zo'n goed idee, omdat ze daar niet heel lang in mogen zitten, schijnt... maar misschien is dit 'n idee... Gr. Niki
selam tamer was 5 mnd toen hij in de kinderwagen ging en had er een voetenzak bijgekocht en dat ging perfect.
ikheb nu ook zo'n nieuw model kinderwagen en denk dat elijah er ook niet erg lang meer in kan. maar ik weet niet hoe het zit met die zak, want die heb ik nog niet geprobeerd, geen idee ook eigenlijk of ie in lig stand kan.. voor mijn dochter had ik een veel grotere bak, daar kon ze veel langer in. vind de nieuwe modellen wel mooier, maar aan die van een paar jaar geleden had je langer wat.
Teun is met 3.5 mnd overgegaan hij kon kiezen als hij er in ging armen omhoog of naar beneden maar hij vind het prachtig in de wandelwagen en lekker met de voetenzak... heerlijk warm hij ligt wel bijna plat hoor, en toen ik met 4 mnd bij het cb was en het vertelde zeiden ze"wat niet meer past dat past niet meer" dus geen probleem van hun kant suc6 met beslissen, ook ik wilde hem er wel langer in hebben maar wat niet gaat dat gaat niet
hier past die nog wel in de kinderwagen. maar vind de bakken zo smal, doordat er een versmallin inzit waar je hem op de adapters klikt. gister heb ik mijn nieuwe wandelwagen gekregen die helemaal plat kan, en daar heb ik een klein rondje mee gelopen. hij vond het prachtig, zat de hele tijd met verbaasde ogen te kijken. vandaag gaat de wandelwagen nog een tijdje naar boven, zolang die nog in de bak past, blijft die daar in.