pijnscheuten in rug

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nietje, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nietje

nietje Actief lid

14 mrt 2006
    118
    0
    0
    hoi ik heb sinds twee dagen lichte piijnscheuten in mijn rug en die trekken door naar mijn buik/bovenbeen zijn niet echt pijnlijk wel irritant herkent iemand dit groetjes anita

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Komen ze echt uit je rug of heel laag uit je rug zo rond je stuitje? Als dat het geval is kan het zijn dat je bekken gaan op spelen.

3. nietje

nietje Actief lid

14 mrt 2006
    118
    0
    0
    nee gewoon onderrug maar niet bij mijn stuitje
    net hetzlefde als da tje teveel gedaan hebt dat gevoel is het groetjes anita

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik denk toch dat het met je bekken te maken heeft. Deze komen wat losser te zitten en kunnen pijn gaan geven. Heb je last met staan, lopen , draaien of traplopen?

5. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik heb dit inderdaad ook heel erg en vreselijk bij mijn schaambeen en benen heb ook moeite met lang staan en lopen erg vervelend!
    mijn vk zei inderdaad ook dat het komt omdat je bekken enzo alemaal wat soepeler worden en er staat natuurlijk overal druk op

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Probeer niet te veel je buik naar voren te steken, dan komt er meer druk op je bekken. Slaap met een kussen tussen je benen. Probeer met traplopen als een kind de trap op te gaan, dus met twee voeten op de tree. Zo komt er minder druk op je bekken. Als je zit kan je een kussentje in je onderrug doen zodat je niet gaat doorhangen.

Het voorkomt geen pijn maar maakt het allemaal wel draagelijker.

Deel Deze Pagina