sorry Mo666 ik moet je toch echt teleur stellen, je hebt het mis, ik ben niet 1 van hun personeelsleden. ik ben gewoon een klant die meer dan tevrede over die winkel is. ik ben een meid van 22, werk parttime in een snackbar en ben nu 25weken zwanger van een tweeling. ik weet niet of je ervaringen gelezen hebt of zelf een tweeling gekregen hebt maar het is heel moeilijk (tenminste dat vind ik) om een fijne doukinderwagen te vinden die bevalt. deze winkel heeft mij super geholpen bij het maken van een keuze en heeft de mogelijkheid om ook duitse merken te bestellen, iets wat ik nog niet gehoord heb in de winkels hier in de buurt. ik kan niet erg veel echt negatiefs over de andere winkels zeggen hier in de buurt (op baby planet heerlen na) buiten dat ze minder vriendelijk waren en minder keuze voor mij hadden, maar zij waren gewoon het vriendelijkst en het meest behulpzame, daarom kan ik me er ook zo aan storen dat zij zo zwart gemaakt worden wanneer er een fout gemaakt word. ik weet zeker dat wanneer er iemand in mijn situatie zou zitten en op dezelfde manier geholpen word in een winkel net zo zullen reageren wanneer er op die manier kritiek geleverd word. zou ik dan naar een groot keten moeten gaan als baby planet, waar ik min of meer aan de kant geschoven word door het personeel omdat mijn buik niet zichtbaar is (mede doordat ik een slobber trui aan had) zodat zij een vest terug kan hangen!? of dat je nog niet eens de goededag krijgt van het personeel!? dat er geen andere mogelijkheden aangeboden word ipv de 2 douwagens die zij hebben staan!? dat je gewoon echt om hulp moet vragen ipv dat het personeel hulp aanbied!? nee dank je daar pas ik voor.
hahaha op provisie! nee das flauw....... maar iedereen mag ze mening geven hihi en ik twijfelde eigenlijk niet eens of ze wel echt was of niet maar ik vond het zo grappig dat het zo fel ging hihihi
ik ben inderdaad ook af en toe aktief op een ander forum. op een tweeling forum maar ook nog op een forum waar 'iedere zwangere' kan en mag komen. Female....volgens mij moet prenatal nog op de woonboulevard komen.(als ze er inmiddels al niet zitten) ik heb ook met hun gebeld om te vragen welke douwagens zij hebben, maar dat zijn dezelfde als in iedere andere winkel, en dat zijn nou net de wagens die ik niet wil. toen vertelde die mevrouw aan de telefoon dat ze gingen verhuizen naar de woonboulevard. ik vind het vreemd dat ze jou niks gezegt hebben bij baby plaza, want toen ik daar binnen kwam hebben ze ons vriendelijk de goede dag gezegt en toen zijn we naar boven gegaan om voor een kamertje te kijken, even later kwam er een man die zei dat als we rustig rond konden kijken en als we iets wilde weten konden we het vragen. en dames....zo veel last van mijn hormonen heb ik niet, gelukkig. ik heb tot nu toe een hele fijne zwangerschap en heb gelukkig geen last van kwaaltjes. (zelfs toen de 1e echo gemaakt werd stond ik er van te kijken want het schijnt dat vrouwen meer last hebben van misselijkheid wanneer ze zwanger zijn van een tweeling, gelukkig ben ik maar weinig misselijk geweest, maar daarom had ik wel een te lage bloeddruk waardoor ik flauwgevallen ben)