Welke pop is leuk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.961
    3.970
    113
    Mijn schoonouders willen mijn dochtertje graag een pop geven voor sinterklaas. Gelukkig hebben ze daarover dezelfde mening als ik; geen dure plas-, poep-, huil-, praat-, etc pop, waarvan alle bijbehorende attributen ook peperduur zijn, maar een leuke niet al te grote pop waarbij ze lekker met haar eigen fantasie kan spelen.

Wie heeft een goede tip? Mag zo'n 10-20 euro kosten.

2. Icnurse

Icnurse Actief lid

11 jun 2012
    282
    0
    0
    Hee meid! Kijk eens op Poppen | Haba | Merknaam
    Super gave stoffen poppen zitten iets duurdere van 30 euro tussen maar ook voor 19
    Wij hebben voor ons mannetje de Lucas jongenspop hij vind hem geweldig!

Succes met zoeken! Liefs

3. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Hier is die kleine baby Born een mega hit. Die heet my first baby Born of zoiets. Kost 15 euro en heeft een zacht lijfje en harde armen en benen. Verder zonder plassen en poepen etc ;)

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier vinden beide kindjes ( 15 maanden en bijna 3 jaar ) de kleine babyborn's het liefste. Die hebben een zacht lijfje en hebben een mooi formaat voor kleine kindjes om mee te spelen, te knuffelen, op schoot laten slapen en rond te slepen. In de draagdoek knopen bij je kindje, prachtig! Ze kosten tussen de 10 en 20 euro My Little Baby Born Meisje - Zapf - toysxl.nl zo iets bijvoorbeeld. Ze vinden hier de zachte lijf poppen fijner als die harde. Een flesje of speentje geven is enorm gaaf als je kindje dat zelf ook graag heeft.

5. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Wij hebben bij dille en kamille ook erg fijne stoffen poppen. Vallen bij dochtertje van mijn zusje ook goed in de smaak. Je kan ze ook online bekijken en.
    Dille & Kamille

6. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    bij de blokker hebben ze lissi poppen, die zijn ook leuk. Je hebt er met en zonder poespas.

7. Gold

Gold Actief lid

14 mei 2011
    135
    2
    18
    Wij hebben ook een pop gekocht voor sinterklaas, Smoby mini kiss. Koste 12 euro dacht ik. Volgens mij doet ie een kus geluidje geven. Heb hem alleen nog niet geprobeerd, dus weet niet of het een hit is ;) Maar schijnt een geschikte pop te zijn voor kleintjes

8. Dinges1012

2 mrt 2013
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Rubens barn poppen! Super mooi! En in verschillende formaten.

9. maria04

maria04 Niet meer actief

Zelfde gedachten hihi

10. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Ik heb 'mijn eerste pop' van fisher price voor mn dochtertje gekocht. Big smile!

11. Evelien668

Evelien668 Nieuw lid

8 nov 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk ander ook even in het assortiment van www.speelgoedindeton.nl
    Daar heb ik heel veel leuke poppen vandaan voor een lage prijs.

Gr, Evelien

12. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier ook een pop van haba. Ik vind hem erg mooi, zoon drinkt er graag een kopje thee mee ;) en dochterlief .... die vindt hem eng hahahaha. Geeeen idee waarom maar ze heeft niks met poppen, moet ze niks van hebben en ze loopt om allerlei soorten poppen het liefst in een zo groot mogelijke boog weg ;) Maar dat ligt aan mn dochter en niet aan de poppen hahahaha

13. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Onze dochter heeft baby annabel, van bij kruidvat was aanbieding. Die zegt wel mama, papa, hello goodbye, lachen en huilen. Meen dan die 10 euro kostte. Maar kruidvat heeft ook vaker baby borns in de aanbieding! Maar de pop is favo bij haar, hoef de pop alleen al te laten zien en ze krijgt een bigsmile op haar gezicht zo leuk!

14. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.961
    3.970
    113
    We gaan waarschijnlijk voor een Lissy pop van de blokker, eentje van 35 cm ofzo. Beetje het formaat van haar favoriete knuffels :)

Ze is zelf ook nog maar zo klein, ze kan altijd later nog wel een grotere of duurdere krijgen als ze wat ouder is en het echt een poppenmeisje blijkt te zijn (heeft ze dan niet van haar moeder)

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier is de kleine babyborn favoriet (die met zachte buik)

Deel Deze Pagina