Mijn schoonouders willen mijn dochtertje graag een pop geven voor sinterklaas. Gelukkig hebben ze daarover dezelfde mening als ik; geen dure plas-, poep-, huil-, praat-, etc pop, waarvan alle bijbehorende attributen ook peperduur zijn, maar een leuke niet al te grote pop waarbij ze lekker met haar eigen fantasie kan spelen. Wie heeft een goede tip? Mag zo'n 10-20 euro kosten.
Hee meid! Kijk eens op Poppen | Haba | Merknaam Super gave stoffen poppen zitten iets duurdere van 30 euro tussen maar ook voor 19 Wij hebben voor ons mannetje de Lucas jongenspop hij vind hem geweldig! Succes met zoeken! Liefs
Hier is die kleine baby Born een mega hit. Die heet my first baby Born of zoiets. Kost 15 euro en heeft een zacht lijfje en harde armen en benen. Verder zonder plassen en poepen etc
Hier vinden beide kindjes ( 15 maanden en bijna 3 jaar ) de kleine babyborn's het liefste. Die hebben een zacht lijfje en hebben een mooi formaat voor kleine kindjes om mee te spelen, te knuffelen, op schoot laten slapen en rond te slepen. In de draagdoek knopen bij je kindje, prachtig! Ze kosten tussen de 10 en 20 euro My Little Baby Born Meisje - Zapf - toysxl.nl zo iets bijvoorbeeld. Ze vinden hier de zachte lijf poppen fijner als die harde. Een flesje of speentje geven is enorm gaaf als je kindje dat zelf ook graag heeft.
Wij hebben bij dille en kamille ook erg fijne stoffen poppen. Vallen bij dochtertje van mijn zusje ook goed in de smaak. Je kan ze ook online bekijken en. Dille & Kamille
Wij hebben ook een pop gekocht voor sinterklaas, Smoby mini kiss. Koste 12 euro dacht ik. Volgens mij doet ie een kus geluidje geven. Heb hem alleen nog niet geprobeerd, dus weet niet of het een hit is Maar schijnt een geschikte pop te zijn voor kleintjes
Kijk ander ook even in het assortiment van www.speelgoedindeton.nl Daar heb ik heel veel leuke poppen vandaan voor een lage prijs. Gr, Evelien
Hier ook een pop van haba. Ik vind hem erg mooi, zoon drinkt er graag een kopje thee mee en dochterlief .... die vindt hem eng hahahaha. Geeeen idee waarom maar ze heeft niks met poppen, moet ze niks van hebben en ze loopt om allerlei soorten poppen het liefst in een zo groot mogelijke boog weg Maar dat ligt aan mn dochter en niet aan de poppen hahahaha
Onze dochter heeft baby annabel, van bij kruidvat was aanbieding. Die zegt wel mama, papa, hello goodbye, lachen en huilen. Meen dan die 10 euro kostte. Maar kruidvat heeft ook vaker baby borns in de aanbieding! Maar de pop is favo bij haar, hoef de pop alleen al te laten zien en ze krijgt een bigsmile op haar gezicht zo leuk!
We gaan waarschijnlijk voor een Lissy pop van de blokker, eentje van 35 cm ofzo. Beetje het formaat van haar favoriete knuffels Ze is zelf ook nog maar zo klein, ze kan altijd later nog wel een grotere of duurdere krijgen als ze wat ouder is en het echt een poppenmeisje blijkt te zijn (heeft ze dan niet van haar moeder)