hey meiden ik heb leuk nieuws eindelijk zijn dan onze baby poesjes geboren vanochtend kwam ze ons halen en jawel hoor er waren er drie geboren helaas heeft eentje het niet gered er zijn nu nog twee kleine schatjes ik vind het zo bijzonder als ik het zie hoe de natuur zijn werk doet en dat gelijk die moeder gevoelens naar boven komen bij een poes terwijl ze nog nooit eerder kindjes heeft gehad ik wilde de poesjes eerst wegdoen maar als ik het nu zo zie dan denk ik niet dat ik dat over mijn hartje zal krijgen vind het trouwens zielig want ze is vandaag de hele dag na dat ene poesje aan het zoeken gaat steeds terug naar de plaats waar ze geboren zijn in de achtertuin onder de boom ik heb ze vanmiddag naar binnen gedaan in een doosje in de huiskamer maar ze drentelt steeds terug naar de boom denk dat ze aan het kijken is waar de derde is echt zielig maar ja gelukkig gaat verder alles goed met de moeder en haar kids hihi groetjes angela
Proficiat met de geboorte!!! FOTOS!!!! Ik ben gek op kleine poesjes! Wel zielig voor die ene wat het niet gehaald heeft En zielig voor de moederkat!
Gefeliciteerd!! Altijd leuk heh dat kleine spul! Jammer dat eentje het niet heeft gered.... Veel plezier ermee!
gefeliciteerd met je nieuwe kids!! ahhh zielig dat eentje het niet heeft gehaald, en zeker dat moeder poes nu aan het zoeken is! enne een fotootje zou wel erg leuk zijn he!!
Leuk he!...Gefeliciteerd! Wij hebben het ook 1 keertje mee mogen maken, we hadden een aanlopertje in huis genomen en ze bleek zwanger. Heb ook foto's ervan in mn album staan, zo schattig!
Aahhhh geweldig!!!! Katjes zijn zooooo lief als ze klein zijn! Ook als ze groter zijn hoor haha maar dat kleine heeft weer net dat extratje!! Zag gisteren in de dierenwinkel een katje van net 8 weken te koop staan!! Zoooooo lief!! Wat mij betreft had ik m meegenomen mja dan zou t wel erg druk worden met en 2 honden en een katje en straks ook een baby hahaha! Ben benieuwd naar de foto's van de kittens
Feleiciteerd en een knuffel voor mammapoes. Ja de hormonen regelt de moedergevoelens. denk dat je beter had kunnen wachten met het weghalen van het dode kitten zodat ze de tijd had om afscheid te nemen zodat het haar was doorgedrongen dat het kitten niet meer leeft.
foto's foto's foto's. ben echt weg van katten (we hebben er 3 ) Gefeliciteerd En erg jammer dat het andere katje het niet heeft gehaald. Hebben wij ook eens gehad bij mijnouders. 1 katje overleefde het ook niet, hebben hem toen in de tuin bewaard. tuurlijk met tranen. liefs Jodi