baby prematuur met 35 weken geboren toch 50 cm en 2940 gram

Discussie in 'Prematuur' gestart door gulusta1, 19 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Hmm oke.
    Wel vreemd dat ze daar niets over hebben gezegd in het ziekenhuis. Heb daar na de geboorte toch nog 5 dagen gelegen.

    En moeten jullie ook degene van dysmature baby's) ook bij de volgende zwangerschap onder controle bij de gynacoloog? Ik mag het gelukkig wel allebei, maar moet dan wel steeds om en om. Is dat normaal?
     
  2. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Mijn dochter was ook dysmatuur, ze is geboren met 36.4 weken en woog 2070 gram. Ze was dysmatuur omdat ik pre-eclampsie had, en de placenta niet goeg meer werkte.
    Ik ben nu weer zwanger (12.3 weken) en gewoon onder behandeling bij de VK. Omdat mijn ervaring bij de VK van de vorige keer niet echt goed was, ben ik nu bij een andere. Zij twijfelde wel even of ik niet beter naar de gyn kon, en zou het overleggen. Ik heb er niks meer over gehoord, wat betekent dat ik gewoon bij haar blijf, mits alles goed blijft gaan.
     
  3. mamariska

    mamariska Lid

    17 aug 2007
    56
    0
    0
    rheden
    chayenne is geboren met 39w3d enze woog bij de geboorte 2580gr en was 49 cm. maar zij heeft geen problemen met de fles gehad ze weegt nu al zelf 3370 gram. ze heeft wel een prematuren speen die anderen vanaf dag 1 zijnnog tegroot voor haar.

    wat en verschil van gewicht. had niet verwacht dat er prematuren baby's zijn die groter dan haar waren en ze vonden haar al klein
     
  4. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik was bijna 37 weken zwanger en Lynn woog ook 2300gr en was nog geen 44 cm.

    Dus ook beide. Pre- en dysmatuurtje.
     
  5. alkievalkie

    alkievalkie Fanatiek lid

    23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Fenja is met 35 weken geboren en was 2750 gram en 49 cm. Ook best flink dus voor de 35 weken. Ook zij dronk niet goed en had sondevoeding en heeft ruim een week aan de monitor gelegen omdat ze weleens dipjes had. Was dus ook echt te vroeg, maar heb me ook afgevraagd of het geen rekenfout is geweest. Maar was echt niet zo.
     
  6. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    damian is geboren met 36 weken en 4 dagen en woog 3100 gram en 50 cm ook niet echt klein hij dronk redenlijk goed en heeft 1 dag in een warmtebed gelegen en daarna op de kinderafdeling in een gewoon bedje ze wilden zn hartslag in de gaten houden toen daar niks mis mee was mocht ie bij mij op de kamer en mochten we na 5 dagen (ivm keizersnede) naar huis.
     
  7. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    tamer is met 34 weken en 4 dagen geboren en hij 44 cm en woog 2490 gram en dat was goed voor zijn geboorte.

    Ik heb zelfs een baby gezien in het ziekenhuis die met 39 weken gebroen waren en die wogen nog geen 2 kilo. De moeder rookte zware shaq tijdens de zwangerschap.
     

Deel Deze Pagina