schimmel op shirt?!

Discussion in 'De lounge' started by minni, May 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ben n week met Giulian bij mn ouders geweest. Met wassen en opruimen van alle kleren heb ik 1 baby t shirt vol met dikke schimmel.

Ik snap er niks van, want (volgens mij heeft ie m nog nooit aangehad zelfs) ik doe de kleding niet smerig in de tas, ik zorg dat alles droog is en het zit echt overal! Zelfs op plekken waar geen etensresten zouden kunnen komen en het meest gekke is dat andere kleding geen schimmel heeft! Het zat allemaal bij elkaar in 1 tas.

Kan dit een soort van spontane schimmel zijn?
    Echt zonde hoor, want het is n heel leuk shirt. (en splinter nieuw)

2. Duimelijntje

Jul 27, 2005
    37
    0
    0
    Directie Secretaresse
    Arnhem
    waarschijnlijk vochtig in de tas geraakt
    dan is het ook zo klaar

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Met al die andere baby kleding, zou er dan toch meer kleding moeten zijn met schimmel?

Ik had 1 tas vol. Daar zat alles in.

Ik heb werkelijk nog nooit zoiets gezien. Ik heb wel es het weer in kleding gezien, maar hier zaten echt bellen van schimmel op het t shirt. Echt ranzig.

Ik wilde eerst mn man al de schuld geven, omdat hij dat shirt gelijk gewassen heeft toen ik thuis kwam. Toen het er zo smerig ook weer uit de was kwam, heeft ie t weer opnieuw in de was gedaan en zo kwam ik het dus vnochtend tegen. Ik he de hele boel nagekeken, maar op de rest was helemaal niks te vinden.

Ik vind het toch raar hoor. Ook omdat het hele shirt onder zit. Jakkie.

Share This Page