tjonge, zou t echt gewoon een onzinmiddeltje zijn, dat infacol? Vannacht bij een krampje ons kleine frummeltje op mn blote buik gelegd, was meteen stil en na n paar minuten weer vertrokken. Toen weer in de co-sleeper gelegd. Dus huid-op-huid contact werkt misschien wel heel goed, dan legt ie met zn buik op mijn warme buik, een soort kruik-effect dus ook. Lees hier trouwens op het forum over meer pruttelende baby's tijdens de slaap. Hopelijk overgroeit ie het snel. We houden nog even vol, kga nu snel slapen
Mijn oudste pruttelde ook wat af in haar slaap. Nooit geweten dat een slapende baby zoveel herrie kan maken. Wij hebben infacol gebruikt voor de krampen, ons meisje huilde hele avonden. Of het puur het placebo effect is geweest? Tja, wie zal het zeggen? Ze ging wel beter boeren, was rustiger en had minder vastzittende windjes. Toen we stopten waren we al snel terug bij af. Huilen huilen huilen. Weer opnieuw begonnen en een paar weken later gestopt, toen ging het wel goed. Misschien was het toeval, misschien niet. Ik heb er geen spijt van dat we het gebruikt hebben
Nou dames, hier lijkt het mankement verholpen te zijn, Een schep nutriton erdoor en ineens is het gepruttel en gebrom over, Hij drinkt rustig zijn flesje en lijkt veel meer ontspannen. Dat gepruttel de hele nacht was dan misschien toch voeding die omhoog kwam...
Dat pruttelen hoeven geen boertjes te zijn. Mijn dochter deed dat ook. Ze had last van slijmpjes. Die moesten we wegkrijgen door zoveel mogelijk per dag haar neusje te kuisen met fysiologisch water. Die slijmpjes kwamen in de luchtwegen terecht wat net dat geluid veroorzaakte. Ik zou er niets aan doen tenzij je baby er echt last van heeft. Hij neemt al Infacol, dat is genoeg op dit moment.
Hoi, Dat van die slijmpjes wist ik niet, je bedoelt een neusspray met zoutoplossing? Hij krijgt geen infacol of cinababy, met nutriton gaat t al beter en nu op advies van cb ook probiotica. t gaat steeds ietsje beter dus we hebben goede hoop dat t goed komt
Wat hier ook bleek te helpen is na de voeding gewoon omhoog houden, maar als er geen boertje kwam of maar een heel kleintje dan legde ik hem even plat, gewoon in mn armen, soms zelfs hoofdje iets lager als zn beentjes, echt maar 2 seconden ofzo. Dan kwam er bijna meteen nog een flinke boer als ik hem weer omhoog haalde. Dat heeft een heleboel dwarszittende lucht gescheeld denk ik.