Hoi meiden, Ik zoek een betaalbaar zomerjasje voor Sterre, maar ik kan nergens een leuke vinden! Ik wil een niet te dik jasje die er niet zo truttig uit ziet, maar wel zo dat je nog ziet dat het een meisjesjas is. In maat 74. Weet iemand waar ik nog wat kan vinden? Ik zie overal wel vestjes maar geen jasjes. En met een vestje gaat de wind er zo door.. Groetjes Marijke
Ja, dat is heel moeilijk. Ik heb er een gekocht bij de h&m, maar al een tijd terug. Misschien kan je op internet bij outlets kijken, of via marktplaats? Ik had hetzelfde probleem aan het einde van de winter. Ik wilde een winterjasje in een grotere maat: niet te krijgen. Ik kreeg de tip van een vrouw om direct een winterjas te kopen in september, want ze zijn zo weg. En volgens mij geldt dat voor zomerjassen ook...
Ja raar is dat he, ik snap niet dat ze zo weinig inkopen, 2 vriendinnen van me hebben hetzelfde probleem...
mn kleine man groeit ook erg hard en we gaan op vakantie naar de bergen en ik heb gelukkig nog een sportief winddicht jasje gevonden in de uitverkoop bij de prenetal. Aan het einde van de winter had ik dit probleem en toen vond ik nog een jasje bij de c&a. Bij sportzaken zoals de perry sport kun je ook nog wel wat jasjes vinden. Je moet nu alleen niet erg kritisch zijn. Dat kopen wat er te koop is. succes ermee.
Ja, jasjes is altijd een drama aan het einde van het seizoen. Misschien kan je eens een kijkje nemen op Marktplaats, wellicht kan je daar nog wat leuks vinden.
Marktplaats is ook een idee, daar ga ik nog eens even neuzen Lastig, nu hangen de winterjassen er weer, maar ik weet niet welke maat Sterre dan heeft... Ze heeft nu 68. Moeilijk zeg!
Ik heb er zelf gister één gevonden in een winkel van Mexx ook van de uitverkoop alleen. Ik heb geloof ik wel 10 winkels afgelopen voordat ik er één kon vinden.
In principe is het niet zo raar dat ju nu geen zomerjasjes meer kunt kopen. De herfstcollectie hangt al een tijdje in de winkels. Wat dat betreft moet je aan het begin van het seizoen kopen. Misschien kun je in outletstores of idd op de marktplaats slagen. Gewoon even op het internet neuzen. Succes!
Misschien een 'najaarsjasje' geloof dat ik er gister zo eentje bij hans textiel zag! Zijn ook niet dik!
Hier zit idd vast wel iets tussen: https://www.kleertjes.com/?page=browse&af[t]=3&af[g]=4,5&af[mt]=5&af[sz]=1&fs[g]=0&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=0
Jaaaaaa ik heb er een gevonden op MP, een van mexx en een beetje stoer Super, ik ben helemaal blij. Ik heb maar 74 genomen want dan kan ze hem in de herfst ook nog aan YESSSSSS!!!! Bedankt voor de tips allemaal!!!