maxi cosi mura en lodger bunker

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sandraske, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben een maxi cosi Mura en een Lodger Bunker en vriendin van mij ook. Zij is al toe aan de buggyzit dus heb ik samen met haar vanmiddag geprobeerd om de Bunker erin te krijgen maarreuh we snappen er beiden geen drol meer van.. hoe werkt het in godsnaam met de schoudergordels en heupgordels??

Kortom HELP!!!

2. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    ja kan de bovenkant van de gordels losmaken onder de zachte gedeelte van het zitje. die steek je dan van onder in en boven uit en maakt je weer vast aan de stoel. is as simple as that ;)

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    dankjewel, we wisten niet hoe ze los gingen (geen handleiding bij de hand)! Denk dat het nu wel moet lukken..

Thanks!!

4. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    kijk anders even op you tube. Daar staan ook filmpjes hierover.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

sorry maar lees ik het nu goed dat je kindje 2 maanden is? waarom dan nu al in de wagen inzet??

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Volgens mij heeft ze het erover dat een vriendin van haar al toe is aan de buggyzit, en dat die ook een Mura heeft en een Bunker.. Maar kan het verkeerd gelezen hebben.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    juist kindje van mijn vriendin is 5 maanden en gaat in de buggyzit en ze belde mij voor de gebruiksaanwijzing van de mura, maar die kon ik weer niet vinden en zonder kwamen we er niet uit dus.. Inmiddels is het gelukt..

Mijn dochter ligt nog wel even in de bak ;)

Deel Deze Pagina