Baby raakt gefrustreerd!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door natjeb85, 6 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Hallo dames,

Wie herkent dit, me mannetje kan al een tijdje van rug naar buik omrollen helemaal trots natuurlijk :) alleen terug gaat nog niet. Maar nu komt het als ie eenmaal op ze buik ligt wilt ie naar voren en dat gaat niet 1,2,3 helemaal gefrustreerd word ie er van tot huilen aan toe soms laat ik hem gewoon ff mopperen maar als ie het zat is leg ik hem weer terug op ze rug maar dat vind meneer ook niet leuk ;) is dit het begin van tijgeren? want hij gaat wel een beetje naar voren:)

2. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Mijn ervaring is dat die frustratie nog best lang kan aanhouden. Hier toevallig gisteren voor het eerst teruggerold van buik naar rug. Tjonge jonge, dat ging me toch met een hoop krachttermen gepaard! Hij wil al heel lang meer en ook vooruit, maar hij komt tot nu toe niet verder dan draaien om zijn as. Soms laat ik hem even, maar ik wil ook niet dat hij het naar gaat vinden op zijn buik, dus dan help ik hem een handje. Ik heb het idee dat hij de kracht in zijn benen allang heeft ontdekt, maar nog niet zo vertrouwd op de kracht in zijn armpjes. Het liefst wil hij staan, dat vindt hij machtig mooi. Maar goed...eerst maar eens leren zitten en kruipen :)

3. Bruijntje

Bruijntje Lid

2 feb 2009
    98
    0
    6
    Zuid-Holland
    Heel herkenbaar! Hier ook een van rug naar buik draaier. Op d'r buik vind ze echt niks. Maar als ik d'r na wat gemopper en gehuil terug op d'r rug neerleg gaat ze direct weer draaien. Ik hoop dat ze snel door gaat krijgen hoe ze zelf terug kan draaien.... Maar van diverse mensen hoor ik dat het nog wel maanden kan duren voor ze van buik naar rug kan.

En tijgeren? Ze beweegt alle kanten op en vooral naar voren omdat ze zich afzet met d'r beentjes. En ze komt ook echt vooruit, maar denk niet dat dat eigenlijk de bedoeling is. Ze wil denk ik terugdraaien, ik zie het niet echt als tijgeren....

4. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam

Jaaaa als ik hem terug op ze rug neer leg gaat ie ook of huilen of idd ook weer terug naar ze buik ;) maar het kan nog wel lang duren zo te lezen!! wordt nog wat hahahaha

5. uhuumau

uhuumau Actief lid

28 apr 2014
    152
    0
    0
    Hier net zo! Drama. En maar spartelen....
    Komt hij weer op de rug, draaitie ook zo weer terug!
    Het is een fase.......

Deel Deze Pagina