ik zoek een babyslaapzak mt 62 met lange mouwen, liefst gewatteerd...mag ook zonder. wil mijn zoontje uitbakeren en dit lijkt handige tip...maar nu nog een slaapzak.
Hema heeft wel mooie, zijn nu in de aanbieding zelfs. soms hebben ze ook die met af- aan ritsbare mouwen.
hebben die ook babymaatjes? ik dacht dat de meeste slaapzakken vanaf 70cm gaan...dat is echt veel te groot nog voor hem gezien je de lengte van t hoofd niet hoeft mee te rekenen!
Petra, je kunt ook even op de website kijken van Hema HEMA - home en ook op die van prenatal. Prenatal | Home Ze bezorgen ook, dat is wel makkelijk, ik zie op de site van hema geen afritsbare mouwen slaapzakken meer staan, maar je kunt er eventueel een fleecetrui of andere dikke trui onder doen. ik ben het trouwens ook met onderstaande eens, dat maatje 70 wel goed is, omdat hij ook moet kunnen trappelen met de voetjes. groetjes BY THE WAY... hierboven (aan de pagina) wordt ineens reclame gemaakt voor slaapzakken met mouwen.... De reclames passen zich altijd aan aan het onderwerp...8)
Dat klopt wel dat 70 te lang is maar ze mogen nooit de preciese lengte van de baby zijn. Maar Hema verkoopt ze in de gewone kleding maten. Maar ik denk dat 70 ook wel goed is als ie maatje 62 heeft.
Iris slaapt al in 110 terwijl ze maat 86 heeft; lengte mag lekker lang zijn, de arm en hoofd gaten moeten niet te wijd zijn. Ik koop ze lang, anders blijf je slaapzakken aanschaffen...
Ze hebben bij prenatal maatje 62. Ik heb ook een slaapzakje van 70 terwijl mijn meisje ook maatje 62 heeft. Hier past het perfect.
ikea zonder mouwen maar wel echt super slaapzakje mijn meisje heeft ook maatje 62 deze zit als gegoten. ik haal er van de week nog 1 bij groetjes Hellen