3 paracetamol in 3 uur tijd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door carpediem2010, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik had rond 3 uur 1 paracetamol genomen, kiespijn.
    Nu werd ik net gek van de pijn, dacht dat ik flauw viel, en nam er net nog 2.
    Er zat dus maar 3 uur tussen. 3 tablette in 3 uur.
    Ga dat nooit meer doen. Zou het geen kwaad kunnen voor de kleine?

2. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Nee, kan geen kwaad! Heb na mijn wortelkanaal ook echt veel paracetamol op en maakte me hier veel zorgen over. Volgens de gyn en de vk kon het echt geen kwaad. Ik denk ook dat de beeb er meer last van heeft als jij constant in pijn leeft.

3. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    kan geen kwaad hoor! heb een behoorlijke griep gehad en daardoor flink wat paracetamols genomen. wel een paar dagen. anders trok ik t echt niet! de vk raadde t me gewoon aan om ze te nemen.

4. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    ja maar omdat het 3 in zon korte tijd is achter elkaar, maak ik me zorgen. moet eigenlijk meer tijd tussen dacht ik

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Het is voor je nieren even een klapje ms.

Maar voor de beeb kan het geen kwaad hoor.

ALs je paracetamol neemt, moet je er altijd 2 pakken, dan werken ze tenminste. Eentje werkt gewoon niet.

Ik slik heel veel pcm, veel koppijn tijdens de zwangerschap, gebruik er soms wel 6 tot 8 op een dag.

Kijk wel naar de uren die er tussen zitten, maar das voor mezelf, niet voor de baby, volgens gyn kan dat gewoon.

6. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    oke tnx, maakte me al helemaal ongerust. Deze kiespijn heb ik al 2 jaar, het speelt zo nu en dan op.
    Eerst hielp 1 paracetamol wel, maar nu dus niet. Dacht dat ik gek werd:D

7. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Pfff kiespijn is echt vreselijk. Hoe gaat het er nu mee? Zoiets begint altijd ´s avonds of in het weekend, ik zou als ik jou was toch de dienstdoende tandarts bellen, als je een ontsteking hebt ben je nu misschien wel even geholpen met de pcm, maar zal de pijn straks waarschijnlijk toch weer gaan opspelen. En een ontsteking kunnen jij en je baby nu sowieso niet gebruiken. Sterkte ermee.

8. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Dit had ik dus nopg niet gelezen voor mijn vorgie post. Jeetje wat vervelend, is er al eens goed naar gekeken dan? Sterkte ermee, tandpijn is afschuwelijk. Ik heb er zelf ook genoeg ervaring mee...;)

9. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    heel vaak, fotos gemaakt etc tandarts kan niets vinden.
    Het begon met mijn 1 e zwangerschap. Soms is het 3 maanden weg, en opeens is het er weer. Zo gek. Voelt als zenuwpijn.

10. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    He gats wat irritant zeg, gek dat ze er geen oorzaak voor kunnen vinden.

Deel Deze Pagina