Heel herkenbaar en mijn theorie is ook dat het komt door hoe ik reageer. Onbewust ga je anders ademhalen of verandert je hartslag als je graag wilt dat je partner het voelt. Je probeert misschien zelfs op je ademhaling te letten of gaat iets te geforceerd liggen of letten op je houding. Wat bij mij hielp is om gewoon ergens aan te denken of te concentreren op iets waar je mee bezig was. Inmiddels hebben naast mijn ouders en partner nog niemand de baby gevoeld, best jammer maar komt vast nog wel. Overigens wordt ons kleintje ook actiever als er een laken over mijn buik komt (in bed bijvoorbeeld). Dan wordt de kleine lekker actief en dan voelt mn partner t ook goed! Zien is wel makkelijker want mijn buik golft helemaal heen en weer
Haha ja herkenbaar.. mijn man voelde altijd als we in bed lagen en ik bijna sliep dan waren ze in mijn buik volop actief en ik juist in complete rust!!
Hier ook gehad helaas de hele zwangerschap van de 2de. Bij de eerste heeft mijn man meer gevoeld dan bij de 2de. Dochter heeft gelukkig wel geregeld wat gevoeld maar vooral op het einde als er een hiel uit mijn buik stak.