Feiten & fabeltjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Malika1989, 19 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Een hoge buik wijst op een meisje, en een lage voetbal buik op een jongetje.
    Als je met je hoofd naar het noorden slaapt, krijg je een jongetje. Met je hoofd naar het zuiden krijg je een meid.
    Heb je ruwe handen, dan krijg je een jongen, heb je lekkere zachte handen dan krijg je een meid.
    Groeien je nagels sneller dan normaal en zijn ze sterk dan krijg je een jongen. Blijven je nagels hetzelfde dan krijg je een meisje.
    Meisjes schoppen liever rechts, jongetjes schoppen liever links.
    Last van koude voeten dan krijg je een jongen, heb je nergens last van dan krijg je een meisje.
    Heb je problemen met je ademhaling dan krijg je een jongen.
    Is je weerstand verlaagd en ben je sneller verkouden dan krijg je een meisje.
    Ben je vaak misselijk en moet je veel overgeven dan krijg je meisje.
    Groeien haren op je buik en benen sneller, dan is het een jongen.
    Hb je een gevoelige of pijnlijke navel dan is het een meisje.
    Zijn je ribben bont en blauw dan is het een jongen, meisjes schoppen liever lager.
    Als je veel last hebt van puistjes en pukkeltjes dan krijg je een meisje.
    Meisjes maken je slaperig, jongens geven je meer energie.Ineens trek in zure haring/augurk, dan krijg je een jongen, bij een meisje heb je meer trek in zoete dingen.

Baby

Geen perzik eten tijdens je zwangerschap, daar krijg je een harig kindje van.Als een baby de hik heeft, groeit zijn hartje.Nooit een baby onder de voetjes kietelen, daar gaat hij van stotteren.Het drinken van koffie tijdens de zwangerschap, levert je een kindje met rood haar op.Niet naar lelijke mensen kijken tijdens je zwangerschap, daar krijg je zelf een lelijk kind van.Als een baby strakke sokjes draagt, leert hij pas op late leeftijd lopen.Als je met je benen over mekaar gaat zitten tijdens je zwangerschap, krijg je een baby met een punthoofd.

2. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Whahaha!! Leuke feiten en fabels 😂
    Heb ze al eens eerder gelezen en sommige dingen kloppen wel, maar sommige dingen ook absoluut niet!!
    Toch leuk om te lezen, alhoewel ik nu wel bang ben dat mn kleine een punthoofd krijgt aangezien ik soms met mn benen over elkaar zit! Haha 😝😝

3. Miertje89

Miertje89 Actief lid

6 jan 2014
    320
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geweldig ja die feiten en (voornamelijk) fabeltjes! Soms klopt het toevallig een keertje en dan wordt het voor mensen gelijk een lijfspreuk :S Als ik mijn eigen 'kwaaltjes' en dingetjes op jouw rijtje loslaat dan krijg ik een heel vreemd kind, half meisje half jongen. Een hermafrodietje.

Maar het is toch echt alleen een jongen!

4. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Hahaha dan heb ik van alles last wat jij opnoemt :D

5. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Hier ook :p

6. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)

Haha hier ook! En het is ook echt een jongen.
    Toeval :-D

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik heb een voetbal buik: jongen
    Ik slaap naar het westen:(????
    Zachte handen: meisje
    Nagels groeien harde; jongen
    Het kindje schopt voornamelijk rechts: een meisje
    Geen koude voeten: meisje
    Niet echt benauwd: meisje
    Niet vaker verkouden: jongen
    Alleen eerste drie maanden misselijk en in de auto:(????
    Haren op benen groeien bijna niet: meisje
    Geen gevoelige navel: jongen
    Kindje schopt hoog: jongen
    Mijn huid is zo gaaf als...een baby billetje: jongen
    Ben niet super veel vermoeider: jongen
    Vooral zin in zoete dingen: meisje

Wat het zal zijn?? Dat moeten we nog even afwachten.

Maar iedereen schijnt wel een theorie te hebben over wat er in mijn buik zit!!

8. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Klopt niks van beide dames schoppen hard deze nu al en mijn dochter schopte mijn ribben zo hard dat gekneusde rib had.. Had een enorme buik iedereen zei toen dat is een jongen maar was echt een meisje..Is maar net hoe je lichaam reageerd en hoe het karakter van je kindje is mijn dames lijken anders kwa gedrag anders gwn op jongens dat klopt wel een beetje

9. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Haha inderdaad ik ook ;)

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    De helft klopt bij mij en de helft niet.

11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    Een hoge buik wijst op een meisje, en een lage voetbal buik op een jongetje. heb een zoon en een dochter, nu nog verrassing wat het is, maar alle 3 de keren zelfde buik
    Als je met je hoofd naar het noorden slaapt, krijg je een jongetje. Met je hoofd naar het zuiden krijg je een meid. dat wisselt met de dag/het uur door het varen
    Heb je ruwe handen, dan krijg je een jongen, heb je lekkere zachte handen dan krijg je een meid. nooit opgevallen, zachte handen nu
    Groeien je nagels sneller dan normaal en zijn ze sterk dan krijg je een jongen. Blijven je nagels hetzelfde dan krijg je een meisje.niet anders dan normaal
    Meisjes schoppen liever rechts, jongetjes schoppen liever links.uk schopt vaak links
    Last van koude voeten dan krijg je een jongen, heb je nergens last van dan krijg je een meisje.geen last van
    Heb je problemen met je ademhaling dan krijg je een jongen.geen last van
    Is je weerstand verlaagd en ben je sneller verkouden dan krijg je een meisje.snel verkouden nu
    Ben je vaak misselijk en moet je veel overgeven dan krijg je meisje. Bij zoon juist veel moeten overgeven, bij dochter maar 3x, nu helemaal niet maar wel heel lang misselijk geweest
    Groeien haren op je buik en benen sneller, dan is het een jongen. groeit langzamer
    Hb je een gevoelige of pijnlijke navel dan is het een meisje. gevoelig
    Zijn je ribben bont en blauw dan is het een jongen, meisjes schoppen liever lager. ribbentrapper ja
    Als je veel last hebt van puistjes en pukkeltjes dan krijg je een meisje. jups, last van
    Meisjes maken je slaperig, jongens geven je meer energie.behoorlijk futloosIneens trek in zure haring/augurk, dan krijg je een jongen, bij een meisje heb je meer trek in zoete dingen.ik wil vooral zout :p

Zie je wel, ik roep heel de zwangerschap al dat deze baby onzijdig is :D

12. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Leuk dit :D, arm roodharig dubbel geslachtig kindje van me!

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Haha ik ben deze zwangerschap gek op koffie ook...maar ik BEN rood en mijn man heeft heel, donkerrood/kastanjebruin...dus rood werd het kind toch al hahaha. En wat is daar mis mee dan?
    Wij krijgen een prachtig roodharig kindje met krullen hopelijk en mooie volle lippen!

( er bestaat nog een kans dat ie donker is... Vader is half antiliaans en a.s. opa echt heel donker hahaha)

Deel Deze Pagina