hydrofieledoeken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anja 29, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    Ik wil de hydrofiele doeken en washandjes uitwassen voor de eerste keer maar op de verpakking staat dat je ze kunt wassen op 95 graden vind dit wel erg hoog mag het niet op 60 graden weet iemand dit!
    Alvast Bedankt :) :)

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ja natuurlijk mag je ze ook op een lagere temperatuur wassen. Dat is met alles zo.
    Gewoon kijken hoe vies ze zijn. Als er echt flink op is gespuugd of zo dan zou ik ze gewoon op een hoge temperatuur wassen, maar als je kindje er alleen maar op heeft gelegen bijvoorbeeld dan kan het ook best op lagere temperaturen hoor.

3. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Gewoon wassen op de temp die jij denkt dat ze nodig hebben om weer schoon te worden :)

Ik heb ze de 1e keer op 30 graden gewassen toen ze net uit verpakking kwamen. Er zat zo'n naar fabrieksluchtje aan. Als ze later echt gebruikt worden, was ik ze wel warmer om de (evt.)vlekken eruit te krijgen.

Racebabe

4. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    tuurlijk mag dat
    heb ze ook op 60 graden gewassen, weet niet hoe heet ik ze was als ik ze cht ga gebruiken
    dat ligt aan hoe vies ze zijn.

groetjes susanne

5. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    die 95 graden is als je ze als een echte luier gebruikt. dan is kookwas wel handig. Ik heb ze de eerste keer op 60 graden gewassen en straks kijk ik hoe vies ze zijn.

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik waste ze in het begin altijd op 60 graden, nu tegenwoordig worden ze niet zo vuil meer. Ik gebruik ze als handdoeken na het drogen, op de aankleedkussens en onder zijn hoofdje, en dan is op 40 graden voldoende.

7. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    OKe fijn voor de antwoorden ik ga ze de eerste keer gewoon op 60 graden wassen Bedankt allemaal :) :) :) :)

Deel Deze Pagina