Hey, Zie mijn album daar staan een paar foto in toen die 10 dagen oud was en 3 maanden en 6 maanden En waar bij een vriendin van ons die doet het voor weinig geld!
Ben ook wel benieuwd waar die vriendin woont en wat het kost. Schiet me ook te binnen dat ik ergens een bon heb liggen nog voor een gratis foto... maar eens opzoeken.
Hey, Ja ben gevraagd met kaye als reclame zeg maar Gratis en daarvoor ging ze kaye en mijn dan gebruiken voor kaartjes enzo. Maar ik zou zeggen kijk op de site ze woont in Zaandam. http://www.jekindopdefoto.nl ik heb er echt geen spijt van hoor!
wow wat een mooie foto's. Ik heb haar al toegevoegd aan mijn favorieten! Als het zo ver is, gaan we er zeker naar toe. Is wel een eindje rijden waard!
He Elmo, even off topic, waar woon je in het Noorden? Ik woon namelijk ook in het noorden, ik zie dat je als woonplaats wonderland hebt staan, is dat genoemd naar iets in jouw woonplaats? Zo ja, dan woon ik niet zo ver bij jouw vandaan denk ik. Liefs Moons
foto's zijn idd mooi. Maar ik vind de prijs nou niet iets om daar een eind voor te gaan rijden. Fotograaf hier in het dorp vraagt 48,00 voor 6 foto's. Dat is 1,20 meer per foto in dit geval. Maar dan hoef je geen tig kilometers te rijden en geen lange reistijden. Dus ik zou zeker eens gaan informeren bij fotografen in je eigen buurt.
Dames ik zit net te snuffelen bij gratis en aanbiedingen en zag ineens dat de persoon die kaye zijn shoot heeft gedaan gratis shoots aanbied ik zou zeggen ga er even kijken en mailen