Hier ook alleen van buik naar rug. Dat gaat wel heel makkelijk inmiddels. Terug doet ze nog niet. Ik probeer haar ook steeds meer te stimuleren maar op een gegeven moment is ze de buikligging zat.
Onze baby is bijna 5 maanden en rolt ook niet. Een maand of 2 geleden probeerde ze het wel steeds, maar daar is ze nu ook mee gestopt. Ik maak me geen zorgen, want ze kan andere dingen al wel heel goed dus dan zal dit wel komen.
Mijn zoontje rolde een paar weken geleden heel af en toe om en nu komt hij niet verder dan zijn zij. Op zijn buik vind hij ook niet leuk, al zijn zijn nekspieren goed ontwikkeld. Het lijkt alsof hij het leuker vind om alles te observeren en goed te bekijken. Ik maak me er niet druk om, hij is zich gewoon op dat vlak meer aan het ontwikkelen denk ik.
Mijn oudste rolde bijna nooit..! Is ook goed gekomen. Daarbij hoeft het nu echt nog niet. Op de buik liggen is wel verstandig te blijven oefenen. Misschien op jouw buik of er zelf voor gaan liggen. Maar het komt wel!
Dochter rolde met 28 weken van rug naar buik, met 30,5 week ook buik naar rug. Zoontje rolde vandaag voor het eerst van rug naar buik, met precies 21 weken. Terug nog niet. Dochter was geboren met 37w, zoon 41.
mij dochter rolde pas met 7 maanden en die ging in snel tempo alles doen! ze liep met 13,5 maand helemaal los is 4 wekn te vroeg geboren) mijn zoon kon rollen met 7 maand maar deed het nooit en als hij het deed dan alleen in bed.