Baby rolt uit de cosleeper

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stefanie78, 28 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Lucas heeft het heen en weer rollen nu helemaal onder de knie maar doet dit nu ook in zijn slaap, waardoor ik dus 's nachts wakker wordt van een kleine frummel die in mijn rug ligt te trappelen ;) Ben vooral bang dat hij onder mijn dekbed komt. Overdag heb ik nu kussens en dekbed aan de rand van ons bed zodat hij helemaal over ons bed kan rollen maar er niet af kan want ik denk een opgerolde handdoek ofzo op de rand tussen onze bedden weer gevaarlijk is omdat hij daar met zijn gezicht in kan komen.

We gaan over een paar weken hem overdag wel in zijn gewone ledikant leggen op zijn kamer maar voorlopig blijft hij 's nachts nog bij ons....dus ervaringsdeskundige mama's hoe zorg ik dat hij zowel overdag als 's nachts een beetje in zijn eigen bed blijft liggen?

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Kan je niet een hekje plaaten zodat het eigenlijk meer een gewone wieg is. Dan kan hij er iig niet uitrollen.

3. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Of een Snoozzz om zijn eigen matras heen

4. Laust

Laust Niet meer actief

Een hekje is inderdaad de veiligste oplossing.

Deze tip kwam ik laatst op pinterest tegen. Een zwembad-noodle onder het hoeslaken. Snel, makkelijk en goedkoop!
    image.jpg

Succes!

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier had ik een dik badlaken stevig opgerold en deze lag onder het hoeslaken. Beetje hetzelfde idee als plaatje hierboven.

6. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Ik legde mijn voedingskussen ervoor.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Of lattenbodem wat lager maken dan jullie eigen matras.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ken je die rollen waarmee je in het zwemband van alles kunt doen? Die lange gekleurde dingen? Die leg je onder het hoeslakentje en evt molton: verschuiven niet en vormen voor hem dan wel even de barriere om niet zomaar uit de cosleeper jullie bed in te rollen... :)

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ah, was niet de eerste zie ik. Die foto van Laust hierboven: dat bedoel ik dus :)

Deel Deze Pagina