Onrustig slapen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miireii, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ik heb gezocht of er nog een topic over was, maar kon het niet vinden...

Mijn meisje slaapt erg onrustig. altijd! Ze zwaait met haar hoofd van links naar rechts en andersom. haar handjes zwaaien in de lucht omdat ze schrikt van dr eigen bewegingen. daarna wordt ze wakker, begint te huilen en dan valt ze weer in slaap...

wat kan dit zijn? ik snap er niets van!

liefs, Mireille

2. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Mijn zoontje deed dat ook dat van links naar rechts zwaaien met zijn hoofd en met zijn handjes maaien in de lucht. Hij was toen een maand of 1.5, 2. Zijn oogjes waren dan wel dicht als hij dit deed. Dit is vanzelf opgehouden op een gegeven moment deed hij het niet meer.

Nu heeft hij een andere manier van in slaap vallen hihi, hij gooit zijn beentjes in de lucht, trapt zichzelf naar boven (bed) en houd zijn handjes gevouwen in de lucht, zo valt hij in slaap hahaha.

3. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Maar Soraya doet het wanneer ze al slaapt. in slaap vallen is geen enkel probleem... maar zodra ze slaapt is het feest :(

inbakeren kan niet meer, want ze rolt al....

4. Nicolevanl

Nicolevanl Actief lid

15 mei 2009
    117
    0
    0
    Mijn zoontje is 8 weken en doet precies hetzelfde. Ik heb het eens in de gaten gehouden. Hij slaapt nog bij ons op de kamer in de wieg en bij mijn zoontje vindt het altijd rond 5 uur / 6 uur plaats. Hij wordt dan heel onrustig, hoofdje van links naar rechts en gooit zijn beentjes in de lucht, soms volgt er een windje dus ik denk dat het misschien daardoor komt...geen idee. Op een gegeven moment houdt het op en dan slaapt hij weer verder tot 7 uur...

Deel Deze Pagina